Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barbate

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Barbate

    Terwijl buiten de bomen bijna uit de grond waaien kwam ik binnen deze nog tegen uit Barbate, de tonijnhaven van Andalusie

    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Barbate

    deze weet ik niet zo goed of er geen andere mogelijk heden waren.
    om enkele stappen naar links te zetten zodat de andere boot beter op een lijn kwam met deze twee
    dan zou ook een heel stuk van de gebouwen uit het beeld verdwijnen die nu om een of andere reden ook aandacht vragen
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Barbate

      Beetje druk aan de horizon maar daar is weinig aan te doen natuurlijk
      Wel mooie kleuren die bootjes

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Barbate

        Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
        deze weet ik niet zo goed of er geen andere mogelijk heden waren.
        om enkele stappen naar links te zetten zodat de andere boot beter op een lijn kwam met deze twee
        dan zou ook een heel stuk van de gebouwen uit het beeld verdwijnen die nu om een of andere reden ook aandacht vragen
        Lijkt mij ook een goed idee !
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Barbate

          Dank voor jullie reacties.

          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          deze weet ik niet zo goed of er geen andere mogelijk heden waren.
          om enkele stappen naar links te zetten zodat de andere boot beter op een lijn kwam met deze twee
          dan zou ook een heel stuk van de gebouwen uit het beeld verdwijnen die nu om een of andere reden ook aandacht vragen
          Deze foto is genomen aan het eind van de steiger. Naar links was dus niet mogelijk.
          Aan de andere kant storen mij de gebouwen niet.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Barbate

            Heerlijk frisse kleuren op de bootjes.
            Naar mijn smaak ligt de focus iets teveel op de bootjes, en daardoor ga je in 3e instantie pas "door".
            Dezelfde dichtbij-focus, zorgt voor een lichte onscherpte op de achterliggende gebouwen.
            Wel een compliment omdat je niet voor een alledaagse compo hebt gekozen.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Barbate

              Vind het toch wel wat hebben hoor...Mooi die gekleurde bootjes, maar ook aandacht voor de compo met de touwen vanuit de hoek..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Barbate

                Knappe compo en mooie kleuren !
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Barbate

                  Heel goed van compo. Als een foto een beeldverhaal is dan vind je alles daaromtrent terug in deze foto, m.a.w. er staat niets teveel op maar minder is ook aangenaam en misschien wat romantischer.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Barbate

                    de foto is zeker niet mis en de bootjes staan er mooi op ,maar miss iets te nadrukkelijk ,ik denk dat een iets weidser beeld miss nog beter was ,maar deze mag er ook zijn

                    Comment

                    Working...
                    X