Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baai Authie ( korte sluitertijd )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Baai Authie ( korte sluitertijd )

    zoals beloofd hier nog ééntje met korte sluitertijd , dit is wat later maar daar de dam schuin in het water loopt stond ik eerst een heel stuk verder ,
    en het is daar echt opletten ,zoals eerder frakske zei hoe meer zuidelijker hoe groter het verschil tussen eb en vloed ,iets wat je ter plaatse echt rekening moet meehouden , ook het gevaar helemaal ingesloten te geraken , de getijden zijn daar enorm ,als je bvb kijkt op 11 september kijkt , is er een verschil tussen laag en hoogtij van bijna 9,50 m ,en het kan nog meer . vele toeristen geraken dan ook bedrogen op zandbanken en moeten ze dan komen redden .


    grote versie
    dank om te kijken

  • #2
    Re: Baai Authie ( korte sluitertijd )

    Hoewel ik in je andere foto de sluitertijd eigenlijk beter vind, klopt bij deze foto het geheel beter (bevroren water en contrastrijke lucht).
    --> www.brandnewimage.be <--

    Comment


    • #3
      Re: Baai Authie ( korte sluitertijd )

      Moeilijk vergelijken ...

      door het verdere (en al wat veiligere) standpunt klets het water hier niet over die dam heen en dat mis ik nu een beetje
      maar hier is de lucht veel knapper en die zorgt voor een goede dieptewerking in combinatie met die dam.
      Als ik moet kiezen dan heeft deze bij mij toch een klein streepje voor
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Baai Authie ( korte sluitertijd )

        Bij een krachtige ZW omzetting groeit mijn enthousiasme.
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: Baai Authie ( korte sluitertijd )

          Vond de vorige beter vanwege de sluitertijd maar hier passen lucht en water beter samen. De lucht heeft in deze ook meer vorm waardoor deze mooi samenkomt met de bank
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment

          Working...
          X