Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste bewerkte foto's die ik hier post, de wolken leende zich er voor! 'k heb getracht niet te overdrijven met de toch wel zeer herkenbare bewerking...
Graag jullie feedback, of
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Aha, heb de beeldjes nu. Het wachten waard en hele mooie bewerkingen vind ik. Wat compo betreft vind ik wel net of er aan de 2 eerste onderaan iets teveel weggesneden is...
Mooie bewerking. Let nog even op je compositie. Her en der steken takjes het beeld in.
Mja dit was niet te vermijden op 10mm zonder dat ik over prikkeldraad begon te klimmen, iets wat men in natuurreservaten niet echt in dank afneemt Maar je hebt wel een punt, ze zouden er beter niet bij opstaan.
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment