Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arch Rock II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Arch Rock II

    Deze is wat meer naar rechts en met langere belichting (1 sec).

    DSC_7180 by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren zoals altijd zeer welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: Arch Rock II

    Ik vind deze beter dan je vorige, iets minder hard door de langere sluitertijd. Toch denk ik dat er meer uit de locatie te halen moet zijn. Mijn persoonlijk gevoel is dat je te dicht op je onderwerp zit. Zo een groot voorwerp zou ik meer in de omgeving plaatsen met bijvoorbeeld wat rotsen in de voorgrond om de diepte te vergroten
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Arch Rock II

      Mooi met die langere sluitertijd, ik kan Kurt wel volgen
      Grote onderwerpen doe het in het algemeen beter als ze in een weidere omgeving worden geplaatst

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Arch Rock II

        Bedankt voor de reacties Kurt en Sieg voor de reacties.
        Probleem daar is dat wanneer je achteruit gaat de kustlijn omhoog gaat. Het was dus eerst naar beneden klauteren om die foto te kunnen nemen. Als je hoger staat heb je die doorkijk niet meer zoals nu.
        Als ik daar nog eens voorbij kom een dezer bij laag tij en het licht en de lucht zit goed probeer ik eens wat verderop naar rechts te klauteren over de rotsen in zee. Daar heb je waarschijnlijk een zicht op de gehele structuur van deze rotsen.
        grts,
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: Arch Rock II

          Mooie rotsformatie om te fotograferen. Beetje verscherpen zou nog een optie zijn.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Arch Rock II

            Vind deze versie ook nog beter dan je vorige RAf....Het licht lijkt inderdaad wat zachter te zijn..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Arch Rock II

              vindt deze ook veel beter dan je eerste
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment

              Working...
              X