Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Alishan Cloud Inversion [ updtae ]
Collapse
X
-
[Showcase] Alishan Cloud Inversion [ updtae ]
Last edited by jos82; 17 februari 2018, 16:03.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Alishan Cloud Inversion
Wie zou daar nu niet willen staan....een wow...gevoel denk ik...prachtig de kleur sckakeringen in de lucht icm de frisse voorgrond...ook het knuppelpad is een plus voor mij....👌
Groetjes
Freddy
-
-
Prachtige natuur, prachtige foto...wat moet het heerlijk zijn daar te kunnen staan
Comment
-
-
-
Prachtig moment en locatie, de moeite beloond van het vroege opstaan
Persoonlijk mocht er voor mij nog iets meer aan de lucht worden gedaan, beetje meer punch, veel aandacht gaat nu naar de voorgrond
Maar in ieder geval nu ook al een Toppertje hoor Jos
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
[QUOTE=freddy69;4626300]Wie zou daar nu niet willen staan....een wow...gevoel denk ik...prachtig de kleur sckakeringen in de lucht icm de frisse voorgrond...ook het knuppelpad is een plus voor mij....
Ik volg Freddy helemaal. Gewoonweg prachtig
Comment
-
ook weer een prachtige foto ,dat is ook een bijkomend voordeel van fotografie ,je gaat naar plaatsen waar in vele gevallen zelfs geen toeristen komen ,en je ziet een stukje van de wereld wat je miss anders nooit zou gedaan hebben
Comment
-
-
Prachtig landschap daar, zeker als je het treft dat de wolken zo mooi tussen de heuvels hangt.
Heel fraaie kleuren en compo. De lucht is ook prachtig.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt allen voor de mooie reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig moment en locatie, de moeite beloond van het vroege opstaan
Persoonlijk mocht er voor mij nog iets meer aan de lucht worden gedaan, beetje meer punch, veel aandacht gaat nu naar de voorgrond
Maar in ieder geval nu ook al een Toppertje hoor Jos
grts
SiegNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtJa wadde.... denk al te weten waar deze volgende maandag gaat staan.
PRACHTPLAAT.
Proficiat met je HOF!
Comment
-
Hartelijk proficiat met deze mooie HoF JosVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment