Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
abnormale boom
Collapse
X
-
-
Re: abnormale boom
Het is zeker een mooie boom. Je diagonale compositie is goed gekozen.
De omgeving is echter zo druk dat hij niet echt goed loskomt van de achtergrond.
Je hebt de weersomstandigheden natuurlijk niet te kiezen, maar ik denk dat dit wel een fotogeniek plekje is als het mistig is.FLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
-
Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk berichtHet is zeker een mooie boom. Je diagonale compositie is goed gekozen.
De omgeving is echter zo druk dat hij niet echt goed loskomt van de achtergrond.
Je hebt de weersomstandigheden natuurlijk niet te kiezen, maar ik denk dat dit wel een fotogeniek plekje is als het mistig is.
idd een goed idee om het is te proberen bij een beetje mist deze ga ik in mijn achterhoofd onthouden en bij de juiste gelegenheid uitproberen
grts bregt
Comment
-
Zo'n drukte in het bos is altijd moeilijk. Hier echter goed gelukt, knap gedaan man !
Comment
-
moeilijke omstandigheden, mooi resultaat. ik volg !Karen.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
De "abnormale boom" gaat inderdaad teveel op in de achtergrond waardoor de foto te 'zwaar' is geworden en het onderwerp niet geheel tot zijn recht komt.
Met een groter diafragma (kleiner getal) had de boom wel meer tot zijn recht gekomen.
De foto is ook teveel groen/geel, daar kan ook wel iets aan gedaan worden in de nabewerking.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Ok, de foto komt wat druk over, en toch stoort het me niet, zoals al eerder aangehaald is de compo goed gekozen , al bij al een geslaagde foto hoor. De locatie noteren en later eens terug gaan
Comment
-
Comp is hier geslaagd. Wat spelen met je diafragma was ook een pluspunt. Het groen zou ik ook wat aanpassen...toch wel een mooie foto van een speciale boom.
Comment
-
Volgens mij is de opname te warm afgewerkt waardoor het geheel wat te geel overkomt
Moeilijk om zo'n boom los te krijgen van de achtergrond in een bos
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
bedankt voor a deze info en tips
ga er zeker nog is terug heen
en het weer in het oog houden voor wet mist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtOk, de foto komt wat druk over, en toch stoort het me niet, zoals al eerder aangehaald is de compo goed gekozen , al bij al een geslaagde foto hoor. De locatie noteren en later eens terug gaan
Comment
-
Comment