Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aardappelveld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Aardappelveld

    Mijn contributie deze week

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Aardappelveld

    Mooie opname van toch iets waar we alle dagen aan voorbij rijden
    Knappe compo zo met dat strookje nog net vooraan
    Omzetting is ook weer heel sterk

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Aardappelveld

      Net niet, te weinig diepte, velden zijn zoveel dieper dan dit volkstuintje.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Aardappelveld

        ik kan dit wel smaken
        zie het liever wel 100% symmetrisch, je zou eventueel wel kunnen croppen in hetzelfde formaat zodat de middelste lijn echt in het midden zit
        en zo ben je onderaan ook een stuk kwijt dat niet zo interessant is.
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: Aardappelveld

          Mooi zoals die is Kurt...Zonder de rand vooraan is het zeker een andere foto, maar dit maakt hem juist ook wel weer origineel...Omzetting weer top..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Aardappelveld

            Een andere aanblik op één van de vele soortgelijke velden, heel knap van diepte en vooral belichting
            Het illustreert de huidige droge situatie en het veld zou zo ook eens kunnen blijven, een ramp voor eten en geldbeugel
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Aardappelveld

              Mooi, ik zie er ook wel liever meer diepte in
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Aardappelveld

                Een heel andere kijk op landschap en vind dit een sterke opname. Mooi!!

                Gr, Daniel.

                Comment


                • #9
                  Re: Aardappelveld

                  Knappe opname in een mooie omzetting .

                  Maar inderdaad,iets meer diepte had, indien mogelijk, welkom geweest.

                  Mvg.,
                  Smets84.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aardappelveld

                    Dank voor de reacties.
                    Wat de diepte betreft, eigenlijk is dit een behoorlijk eind hoor, is het veld in natuurgebied de Liereman, de kenners weten dat dit een behoorlijke lengte heeft. Wel is deze genomen met mijn compactcamera olympus stylus 1 en op f8. Ik had deze op beter op f2.8 genomen.
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aardappelveld

                      is dit met een breedhoek genomen ?ik denk dat je dan veel meer depte zou bekomen ,ook zou ik idd trachten naar een symetrie te gaan en die dwarse balk weglaten , want voor mij stoort deze een beetje ,wel mooie details bekomen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aardappelveld

                        doet mij denken aan eerste les dan kwam iedereen met een gelijkwaardige afbeelding (onderwerp ritme) verder niet zo slecht

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aardappelveld

                          @ Patrick, nee beetje ingezoomd al heb ik er wel liggen die iets breder zijn.
                          Ik ga hem zo laten deze keer en geen up doen. er zijn er hier al genoeg mooie foto's van deze velden gepasseerd met andere compo's met andere lijnen, breder en dieper..... Fijn te lezen dat sommigen net fan zijn en anderen net niet, een foto mag al eens wat twijfel oproepen
                          bedankt aan allen voor de reacties
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment

                          Working...
                          X