Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap werk , het licht , de voetsporen heen en weer , de nietigheid vd mens .
voor mij mocht er zelfs nog een beetje meer voorgrond zijn om dit te benadrukken , maar da's een persoonlijk gevoel en doen geen afbreuk aan het nu reeds prachtige resultaat .
Da's een hele mooie... compo, kleuren, licht, sfeer... toppertje.
'k Ga niet raden waar het is maar 'k zou er ook wel eens een fotootje willen schieten
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Foto is gemaakt op Lanzarote, Famara beach, 's morgens vroeg, voor de toeristeren en surfers het strand inpalmen. Het is de noordzijde van het strand met op de achtergrond de bergketen die uitmondt in de Mirador del Rio.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Ik zag wel meteen dat het in een "vulkanische" omgeving was en daar je dat kwalletje gepost had dacht ik ook aan Lanzarote maar Famara Beach ... ja, als je het zegt nu
Heerlijk en onwerkelijk landschap !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment