Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
In de eerste plaats een foto om heel groot te bekijken. Heel veel beeld informatie dat veel vergt van mijn kleine Laptopschermpje.
Sterke omzetting, spectaculaire lucht. Mooi gemaakt!
Knap van compo met de hooirollen die voor ritme en diepte zorgen.
De witte cumuluswolken en cirrussluiers speel je in de omzetting volledig uit tegen de donkere lucht.
Vooral de voorste rol zorgt echt voor een schitterende diepte.
Grappig : In het klein "sprong" de foto door de omzetting op me af, maar op de grote versie is het echt prachtig.
Dus aan iedereen : Zeker even doorklikken.
... Knap van compo met de hooirollen die voor ritme en diepte zorgen. ...
Aan dat ritme vd hooirollen is wel wat gezwoeg aan vooraf gegaan.
De middenste, achterste en rechtse werden mits zweet en gekroch "in het gelid" gerold (vandaar de titel). Ik dacht dat die dingen vlot konden gerold worden maar ik verschoot direct vh gewicht ervan.
Foto heeft dus niet alleen nabewerking (PS) gekregen maar evenzeer een "voorbewerking" ... die bijwijlen de aandacht vd voorbijgangers trok.
Aan dat ritme vd hooirollen is wel wat gezwoeg aan vooraf gegaan.
De middenste, achterste en rechtse werden mits zweet en gekroch "in het gelid" gerold (vandaar de titel). Ik dacht dat die dingen vlot konden gerold worden maar ik verschoot direct vh gewicht ervan.
Foto heeft dus niet alleen nabewerking (PS) gekregen maar evenzeer een "voorbewerking" ... die bijwijlen de aandacht vd voorbijgangers trok.
Ha, de Sisyphus van het platte land! Moet inderdaad een vreemde aanblik zijn geweest.
Wel eer van de arbeid!
Moesten vreemden aan mijn "rollen" zitten, ze vlogen den bak in. Prachtige sfeervolle foto met alle speelse en passieve elementen die een landschap tot schoonheid verheffen zeker in het expressieve zwart-wit.
Comment