Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 rotsen en een zon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] 2 rotsen en een zon

    Ook nog eentje van het mooie Rhodos.
    Benieuwd wat jullie ervan vinden. Alvast veel kijkplezier.
    Groetjes, Marchristan.


  • #2
    Re: 2 rotsen en een zon

    Mooie zachte kleuren en belichting.
    Het centrale vd foto maakt het net dat beetje braver en ik krijg dan de neiging om zelf een stapje naar de zijkant te zetten, op zoek naar wat "opwinding".

    Comment


    • #3
      Re: 2 rotsen en een zon

      Fraaie kleuren en een mooie zachte zee. Ik zie hier wel een mooie 1:1 uitsnede in.
      Het mooist van deze fotografie kan zijn, dat tegen de zachtheid, de niet bewegende elementen knijterscherp zijn.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: 2 rotsen en een zon

        Ik zou ook dat stapje opzij gezet hebben,
        hoewel ... Dat voorstel tot 1:1 uitsnede snijdt ook wel hout ?
        Die kleur en dat zachte is
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: 2 rotsen en een zon

          ik vind het eigenlijk wel mooi zo ,vooral alles op 1 lijn vind ik geslaagd je wordt mooi via de stenen naar de zon getrokken

          Comment


          • #6
            Re: 2 rotsen en een zon

            heel knap - de horizon staat een beetje krom
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: 2 rotsen en een zon

              Mooi zo alles op een lijn, origineel gedaan
              De rotsen mochten voor mij toch wel wat scherper zijn

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: 2 rotsen en een zon

                Mooie en zachte opname met fijne kleuren .
                De centrale compo werkt hier goed, het oplijnen van de rotsblokken met de zon spreekt mij aan.
                Die rotsblokken hadden inderdaad wel wat scherper gemogen.

                Mvg.,
                Smets84.

                Comment


                • #9
                  Re: 2 rotsen en een zon

                  Ik ga mee in de 1:1 van Johan, nu nog de horizon wat rechten en die kan zo ingekaderd worden
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2 rotsen en een zon

                    Ik volg met het 1:1 voorstel, lekker zachte kleuren....en ja, de rotsen mogen scherper !

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2 rotsen en een zon

                      Oh ja deze gaat het in vierkant formaat heel erg goed doen...Niet dat die nu al niet mooi is hoor, mooie longexposure met fraaie kleuren..
                      Rotsen mochten inderdaad nog iets scherper.
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: 2 rotsen en een zon

                        Marchristian is schijnbaar niet de gelegenheid om te reageren,dus ik ben maar zo vrij geweest om mij 1:1 versie hier te laten zien.
                        Ook omdat ik toch niets anders te doen heb, omdat ik de voordeur heb geschilderd, en dus toch niet op pad kan.
                        Behalve de scherpte, zie ik dan een SUPERfoto. KLIK
                        Als ik de foto weg moet halen , laat het me gerust even weten.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: 2 rotsen en een zon

                          In het vierkant doet die het inderdaad al veel beter. Maar de onscherpte van de rotsen vind ik zeer storend aan de foto.
                          Ps Johan de voordeur schilderen is ook een beetje werken met licht hoor
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment


                          • #14
                            Re: 2 rotsen en een zon

                            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                            Marchristian is schijnbaar niet de gelegenheid om te reageren,dus ik ben maar zo vrij geweest om mij 1:1 versie hier te laten zien.
                            Ook omdat ik toch niets anders te doen heb, omdat ik de voordeur heb geschilderd, en dus toch niet op pad kan.
                            Behalve de scherpte, zie ik dan een SUPERfoto. KLIK
                            Als ik de foto weg moet halen , laat het me gerust even weten.
                            Allen dank voor de vele, mooie en eerlijke reacties! Mijn excuses voor het laat reageren maar deze week niet veel tijd gehad om achter de pc te zitten en mijn gsm heeft het jammer genoeg begeven.
                            Bedankt Johan1956 om de link naar de foto te plaatsen. Het 1:1 formaat levert inderdaad een nog mooier resultaat. Ja wat die scherpte betreft, kan ik jammer genoeg alleen maar akkoord gaan. Ik had graag de rotsen ook iets scherper gehad maar heb het blijkbaar niet goed nagekeken ter plaatse. Foto's zijn ook genomen met mijn reisstatiefje en die is niet echt stabiel bij wat wind. Maar ik kon mijn Manfrotto niet meenemen want onze koffer woog nu al te veel
                            Dus nogmaals dank iedereen voor de mooie commentaren! Groetjes, Marchristan.

                            Comment

                            Working...
                            X