Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Nieuwe opzet FS

Standaard Nieuwe opzet FS

Het is duidelijk dat de FS in het verleden niet goed werkte. Te vaak werd er door teveel ingedeelde deelnemers niet ingezonden of gereageerd, waarmee de goedwillende deelnemers werden gedupeerd (en ik zelf niet echt meer gemotiveerd was om nog verder door te gaan).

Daarom heb ik januari gebruikt om te bekijken of ik ermee zou doorgaan en in welke vorm. De oude deelnemerslijst is volledig opgeschoond en voor deelname aan de FS moet opnieuw worden ingeschreven (in dit topic).

Ook de opzet is wat organisatie betreft vernieuwd en wat strenger geworden. Zie hier voor de nieuwe opzet.

Februari zal worden gebruikt om de inschrijvingen te starten, in maart zal worden gestart met de opdrachten...
    Laatst gewijzigd door Erik Mansvelders; 4 februari 2007 om 00:43

Standaard Re: Nieuwe opzet FS

Ik vind de nieuwe opzet goed, maar kan je deze niet als vuistregel in een gesloten discussie zetten.
    Door dat de discussie een hele reeks reacties bevatten kijk je hier gauw overheen.
    Laatst gewijzigd door Forestwalker; 2 februari 2007 om 21:18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forestwalker Bekijk bericht
    Ik vind de nieuwe opzet goed, maar kan je deze niet als vuistregel in een gesloten discussie zetten.
    Door dat de discussie een hele reeks reacties bevatten kijk je hier gauw overheen.
    De topic is nu sticky gemaakt dus hij blijft nu bovenaan staan .

Gr. Xarder

Hm, ik reageer maar even want ik denk dat jullie er rekening mee moeten gaan houden dat Erik wel eens zal kunnen gaan stoppen met de fotoschool. Want ondanks zijn inspanningen, hebben er de vorige maand maar 5 van de 10 mensen hun deelname bevestigd en heeft er welgeteld 1 deelnemer zijn/haar opdracht daadwerkelijk ingeleverd. Je kunt je voorstellen dat daardoor zijn motivatie om door te gaan hiermee op deze manier niet echt gestimuleerd wordt.
    Daarbij heeft hij het ontzettend druk met zijn werk (fotocursussen).
    Spijtig voor diegenen die echt gemotiveerd zijn maar het is nu te vaak voorgekomen en hij heeft echt geen tijd meer om mensen achter de vodden te zitten om maar te bevestigen en de opdracht in te leveren.

Het zou zonde zijn als deze opzet niet doorgevoerd zou kunnen worden door het gebrek aan serieusheid bij de deelnemers.
    Zoals in vele andere typen groepen lopen er altijd mensen tussendoor die het allemaal niet zoe ernstig nemen en het vervolgens bederven voor de rest.

Een idee is misschien de bevestigingsdatum iets te vervroegen waarna er in ijltempo doorgeschoven kan worden van de reservelijst.
    Als ik de wachtlijst nu bekijk en daarvan 50 % als actief inschat is er genoeg voor een aantal maanden.
    En dan niet te vergeten de mensen die al hebben deelgenomen en waarschijnlijk deels willen herhalen.

Wat kunnen we doen om Erik te stimuleren het nog een kans te geven.
    Ik nodig hem uit om eens langs te komen op Tenerife en bied hem gratis verblijf aan?

Groeten Herman
    Canon EOS30D + EF-S 17-55mm F 2.8 IS USM + Speedlite 430EX

Op zich begrijp ik je reactie wel maar dat zou weer een heleboel extra werk met zich mee brengen. Maar goed ik ben niet degene die hier uiteindelijk over beslist .

Gr. X.

Mja, 't is toch een kleine moeite om hier even iets te laten weten hé...
    Nikon D80 / Sony DSC-H5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven_V Bekijk bericht
    Mja, 't is toch een kleine moeite om hier even iets te laten weten hé...
    Wie weet is de betreffende persoon wel helemaal niet thuis op dit moment. Niet iedereen gaat tijdens de zomervakantie op vakantie.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

[offtopic]
    [mode=""]
    Dan moet je zeker de beleefdheid hebben tov je cursisten om dit voor je op vakantie vertrekt te melden. Want hoe kan nu iemand zijn beoordelingsformulieren vóór 30-09-2007 insturen als de foto's niet online staan die je moet beoordelen

Of trap ik met deze opmerking weer op gevoelige tenen?
    [/mode]
    [/offtopic]
    Nikon D80 / Sony DSC-H5

heel simpel ....
    Er is maar 1 opdracht ingezonden ....
    dus wat valt er te beoordelen?

Gr. X.

Exclamation Re: Nieuwe opzet FS

Zie verder deze topic

Regels voor berichten