Hoi,
Nog eens een poging om wat bij te leren. Graag jullie mening.
![]()
groetjes,
Stick
hallo, ben zelf ook beginner op gebied van technische zaken...
maar deze vind ik toch knap
mooie lijnen in de lucht, mooie silhouetten van de molens tegen de rode achtergrond!
The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's
Stijn Haegemans - Foto's
kan echt ook niet veel commentaar leveren behalve positieve:
mooie kleuren, goede compo ... kortom![]()
![]()
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
yep, niets aan op te merken.
Mooi gemaakt, alles mooi in verhouding en mooie kleuren.![]()
Blijf jezelf, er zijn al genoeg andere.....
Mooie foto.
Goede kleuren, goede compositie verhoudingen en op het juiste moment van de avond genomen.
Yep, ik vind ze echt meer dan OK.
Mvg
Dafoto
Misschien wat muggeziften maar misschien rechtsonder het zwarte gedeelte wat wegwerken?
Voor de rest mooie en goede opname.
Killerke
Canon 40D, tamron 28-75 2.8 en een L-lens die wit ishttp://www.fotodigital.be
ik vind hem heel mooi !! mooie kleuren en vooral een heel speciale lucht !
Zeer sterk, zoals al gezegd: heel mooie kleuren en strakke compositie.![]()
Mooie, warme foto. Zo mag ik ze graag zien![]()
Knappe plaat!![]()
Grtz,F@bke
Een goede leraar is iemand die iets uit je haalt in plaats van iets in je stopt.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Wauwwww![]()
Super knappe kleuren zeg![]()
Groeten, Gino
http://www.e-designstudio.be
Zalige foto, echt waar!
Vraagske, die kleuren van de zon, zijn die bewerkt of met filter?
Of gewoon moeder natuur? Ik wil al lang zo'n foto, maar de lukt me gewoon niet![]()
Moerie
prachtige foto.![]()
Minpuntje: In de blauwe lucht zitten vreemde groenachtige sluiers. Ik denk dat het door de compressie komt. JPG compressie is volgens mij wat teveel. Je mag tot 200k posten (deze is iets meer dan 100K)
Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn BLOG
Hola, zo'n reeks positieve reacties had ik niet verwacht. Thx allemaal!!!
Deze foto is bewerkt, Moerie. Ik ben nog een absolute beginner en persoonlijk ben ik er nog niet helemaal uit of je met die bewerkingen nu eigenlijk de waarheid niet teveel geweld aandoet. Maar moeten foto's "de waarheid" tonen en zo ja: wat is dat dan?Oorspronkelijk geplaatst door Moerie
Op mijn eerste inzending (die ik niet bewerkt had) kreeg ik vooral reactie om hem toch maar te bewerken dus heb ik me er toch eens aan gewaagd.
De enige filter die ik gebruikte is een UV. En dat is dan ook de reden waarom dit één van de weinige gelukte foto's was. Op de andere (met de zon niet achter het huisje verborgen) heb ik steeds "verstrooiing" van de zon op het UV-glas.
Nogmaals bedankt voor jullie aangename reacties.
Stick![]()
Het is een mooie foto, maar de kader (en dan vooral de feather) rond de foto doet hem geen eer aan.
Dat is inderdaad een dilemma waar ik ook een tijdje mee gezeten heb. Ik had het gevoel geen lof voor een 'mooie foto' te verdienen als ze bewerkt was.Oorspronkelijk geplaatst door Joystick
Ondertussen heb ik voor mezelf de lijn hier getrokken: als ik mensen een reeks foto's laat zien als 'documentatie' van bijvoorbeeld een reis, houd ik me aan niet of nauwelijks bewerkte versies. Maar een mooie foto bewerken om ze wat specialer te maken als een 'kunstwerkje' op zich, moet zeker kunnen. Ik vind het persoonlijk het belangrijkste dat iemand toegeeft dat ie aan z'n foto gesleuteld heeft, en niet probeert voor te doen alsof het een natuurlijke foto is.
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
vroeger op dit forum bekend als wAckO
Mooie warme kleuren![]()
Op mijn eerste inzending (die ik niet bewerkt had) kreeg ik vooral reactie om hem toch maar te bewerken dus heb ik me er toch eens aan gewaagd.
[/QUOTE]
Hmmm.... Nu maak je me wel nieuwsgierig!![]()
Zou je de onbewerkte versie willen plaatsen? Ik zou ze wel eens willen vergelijken!![]()
Samsung Digimax V3
Je staat, je schiet en je scoort een prachtige plaat!
_.-._.*Kissz VIVI*-._.-._
Hmmm... Nu maak je me wel nieuwsgierig!Oorspronkelijk geplaatst door Joystick
![]()
Zou je do onbewerkte versie willen plaatsen? Ik zou ze wel eens willen vergelijken!![]()
(Sorry voor het dubbele berichtje, t was een beetje mislukt... )
Samsung Digimax V3
@vivi: ik was mss niet erg duidelijkOorspronkelijk geplaatst door VIVI_GIRL
. Mijn eerste inzending was een, totaal andere foto vanaf een terril getrokken (zie subject terrilzicht). Op een winterdag gemaakt en met nogal een grauw landschap.
Oo! Aha!![]()
![]()
Samsung Digimax V3