Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Uitzicht

Standaard Uitzicht

hey,
    wat vinden jullie van deze?

Standaard Re: Uitzicht

Mooi, misschien had je moeten vragen of die vogel nog iets naar links kon gaan zitten. Kleur is ook mooi. Tonight we dance, maar het lijkt meer op ochtendmist???????
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Sfeervol. De compositie is mooi en de titel met dat eenzame vogeltje is ook erg goed gekozen (al vind ik de titel persoonlijk minder belangrijk). Kortom een mooie foto om naar te kijken.
    Ik heb alleen wel de indruk dat de foto iets teveel gecomprimeerd is? In de lucht is de overgang van licht naar donker namelijk niet zo mooi. Als die "strepen" er niet zouden zijn, zou de foto voor mij helemaal af zijn.

Klein vraagje: welk font is dat waarmee je de tekst in het kader hebt geschreven?
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

Mooie foto al heb ik het met de plaats van de zon.
    Voor mij ofwel een gedeelte achter de bomen ofwel los van de bomen. Nu lijkt het dat de zon aan de boom hangt.
    Compo al vind ik een compo waar tot juist onder de draden is gecropt ook wel iets hebben.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Eerst en vooral, dank voor jullie bemerkingen!

@ JLP: in photoshop CS2 gebruik ik papyrus, meestal met optie strong; die strepen zijn erbij gekomen bij de conversie naar mijn vooropgesteld zwart/wit bewerking; ben er nog niet volledig uit hoe ik ze kan verwijderen

@hjanssen: http://www.youtube.com/watch?v=UV1K9pO77ro

deze plaat vond ik zoo passend met deze foto (rise against - but tonight we dance)

gegroet

Regels voor berichten