Gisteren aan het oefenen geweest met de nieuwe Sigma 10-20. Dit is De Sardijntoren op de boulevard in Vlissingen, een pracht stukje om foto's te maken.
exif:
1/250
f 4
100asa
10mm
-0,67 EV
D200
knap genomen !
Sommigen beginnen het echt te begrijpen, zeer goede opname en compo ...
kan mij zeker bekoren![]()
Een minpuntje als je nog eens langs komt neem nog eens een foto wanneer het gebouw belicht wordt door de zon, dit zal een nog sterkere foto opleveren waar de contrasten nog beter uit komen.
groeten Luc.
BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkII Camouflage -Luc David Photography
Ik leer hier zowel van de knap genomen fotoOorspronkelijk geplaatst door camouflage
, als van de commentaar van camouflage
![]()
Laatst gewijzigd door saintemilion; 12 maart 2006 om 20:54
Nikon D70s °°°°° BD0517BE
"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi
Ken het gebouw heel goed en vind je standpunt (compo) heel origineel en heel goed ... belichting kan effectief beter maar voor de rest een prima foto![]()
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
even de zon in photoshop door laten komen....Oorspronkelijk geplaatst door camouflage
![]()
Mooi, mooi, mooi! Abstract is mijn ding, prachtig standpunt zo. Je kunt de gaatjes in het gaas en de steentjes in het gebouw tellen, die lens doet het wel! Ik vind je origineel mooier dan je bewerking, die is overbelicht nu, althans op mijn tft-scherm...
Op mijn simpel CRT scherm is de tweede versie duidelijk beter hoor !