|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
@pagigoli: je mag een foto best 'saai' vinden, maar dan graag met enige argumentatie in fotodiscussie.
De TS heeft niks aan andermans indrukken. Misschien wel aan het waarom van je indruk. Graag wat meer argumentatie in fotodiscussie.
|
Ik wilde er een rustige plaat van maken. Zoals een vakantie vaak toch is. Weinig in beeld maar met veel kleur. Ik kan het me best voorstellen dat pagigoli het een saaie vindt. Maar als iemand alleen maar saai kan zeggen hoef ik geen eens meer een antwoordt op waarom hoor
. Smaken verschillen natuurlijk.
|
|
|||
|
Randy,
mij geeft het eerder zin om naar eebn warm strand te gaan, lijkt wel een postkaartje... helemaal niet saai!!! Vind de losse positie van de stoelen heel speels en relax, inderdaad ... zoals een vakantie kan zijn
|
|
||||
|
Vooreerst zeggen dat het een mooie foto is, waar technisch zo goed als niets op aan te merken is.
D.i. inderdaad geen saaie foto, en je vind her en der wel een postkaartje dat op deze foto gelijkt. Bij zo'n foto lijken mij lijnen belangrijk, ook bij de stoelen. Nu staan ze er nogal wanordelijk bij, en als je heel even tijd had genomen, en ze recht gezet ten aanzien van elkaar, had het plaatje nog beter geworden. Voor dat je me gaat verslijten als muggezifter, lees eerst de eerste zin nog eens .
Laatst gewijzigd door FestinaLente; 26 augustus 2007 om 15:57 |
|
||||
|
Mooie foto voor een anzichtkaart. Heldere kleuren.
|
Ik vind dit een sterk beeld.
Compositie is een voltreffer. Ik hou van de 3 horizontale banden zand-zee-lucht, doorbroken door 3 stoeltjes met een opvallende kleur. Misschien net iets te soft op mijn scherm. Is waarschijnlijk stukken beter in volle resolutie. Gegroet, Tom. |
|
|||
|
Mooie kleuren, goede compositie kortom prachtig.
![]() ![]() Miischien enig minpuntje (maar dat is persoonlijke smaak) is dat de kader een beetje te dominant is.
|
|
![]() |