Dit is de volgende foto die ik met jullie wil delen.
Ik had graag commentaar gekregen waarom de foto goed of slecht is, wat er beter aan kan en wat goed is. Waar ik op moet letten of juist goed op gelet heb.Ik ben bezig enkele foto's te selecteren voor een wedstrijd bij ons op het studentenhuis. De beste 10 foto's worden uitgehangen versprijdt over het gebouw. Nu ben ik uit mijn ganse lijst met foto's aan het selecteren en bewerken geslagen, en wil ik mijn selectie met jullie delen.
Ik hoop aan jullie commentaar genoeg te hebben om te beslissen of de foto de moeite waard is om in te zenden.
Alvast bedankt
Op 't eerste zicht dacht ik dat de zee schuin lipe maar bij nader zicht toch niet, dus geen probleem...
Wat voor mij persoonlijk wel beter zou kunnen is de foto donkerder maken...
Daarvoor zou ik een kortere sluitertijd nemen, of eventueel photoshoppen maar ik vrees dat je de foto toch nie helemaal ok krijgt.
Daardoor zou de zee beter tot zijn recht komen
't Zou handig zijn moest je de exif meeposten, ik zit hier te zeggen van sluitertijd en zo, ma we zouden toch de exif eens moeten zien.
Greetz
lees en bekijk eerst eens je VORIGE posting.
werk deze foto wat bij en post nog eens opnieuw![]()
mm
Je mag dit niet verkeerd opvatten maar ik vind dit echt niet van het niveau om in te zenden voor een wedstrijd.
Je kleuren zijn flauw, het onderwerp boeit niet echt (mij toch niet in elk geval).
De titel wordt maar half ingevuld door de foto, de "verte" is hier wat zoek.
De belichting is vrij fel, er is weinig contrast en de personages zijn vrij hard afgebeeld tov de achtergrond.
Had je deze foto nu genomen "meekijkend" met de man met de verrekijker en met meer DOF en warmere kleuren had je een sprekender foto bekomen.
BD0481BE - fotosite