hoe vinden jullie deze foto? technish ok of wat kan er beter .
![]()
Mijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w
Ik vind deze! Showcasewaardig! Heb geen argumenten om ze beter te maken....
Grtz,Fabienne
Een lepel daad is beter dan een emmer raad.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
als ik de exif én het resultaat bekijk, dan lijkt mij dit technisch prima!![]()
Net als fabke, kan ik dus niets toevoegen. Mooie opname![]()
Olympus OM-D E-M5 / Olympus Pen E-PL2 + EVF-2 / 14-42mm / 12-50mm / 40-150mm / 20mm 1.7 / 30mm 2.8 / 45mm 1.8
Find me on Flickr
ben ik dan blind? ik zie geen exif![]()
Nikon D40 + DX 18 - 55mm + AF-S VR 55–200mm 4–5.6G IF-ED
"Those who do not hear the music think that those who dance are insane."
als ik de exif bekijk, dan denk ik dat F32 mss een beetje overdreven was,
ik zou zeggen een iets grotere opening, waardoor je een lagere ISO-waarde kan gebruiken,
waardoor er minder ruis op je foto zit en de foto beter wordt...
of zie ik dit helemaal fout?
en anders volgende keer gewoon statief meepakke
dus op de ruis na vind ik dit een schitterende foto!
@Avanisha: exif zit nog in de foto: even opslaan op harde schijf, rechts klikken, properties, summaray (advanced)
Er is altijd wel wat aan te merken op het technische gedeelte.
Toch wil ik het daar hier even bij laten.
Op mij komt deze opname zeer sfeervol over en ik denk dat je met deze opname best trots mag zijn.
mvgr
antoine200
Ik denk dat er hier veel te veel overdreven is met de ruis , een foto mag gerust wat ruis hebben hoor en zeker als het sfeerfoto's zijn, vroeger gebruikten we in wit-zwart fotografie film 3200ASA espres om korel te verkrijgen, niet voor alle foto,s natuurlijk
Laatst gewijzigd door koen1950; 26 juli 2007 om 17:30
hier moet ik gewoon even op reageren
Je hebt eigenlijk volkomen gelijk als je zegt dat F32 overdreven is.
het was voor mij een testdag voor mijn camera te leren kennen, ik heb hem trouwens pas ( mijn eerste dslr )
En na een avondje prullen en proberen was dit toch eentje waar ik zelf van vond dat hij gezien mocht worden, daarom ook dat ik hem hier in fotodiscussie geplaatst heb.
achteraf pas had ik ook gezien dat ik beter een F 18 of zo genomen had en daardoor mss een iso van 200 had kunnen nemen.
maar al bij al om een eerste maal met een dslr foto's te nemen was ik toch een beetje trots op mijn fototje.
Mijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w