Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: eerste foto's.

Standaard eerste foto's.

Hallo, ik ben nieuw hier. Ik heb een tijdje geleden een 'Kodak easyshare z740' gekocht, ik heb het betaalbaar moeten houden omdat ik nog student ben maar dit is in mijn ogen een leuke camera om mee te beginnen..
    Ik ben nog maar een leek in het hele gebeuren maar daarom ben ik hier om bij te leren.. hier zijn wat fotokes die ik gemaakt heb. Raad en comments zouden leuk zijn. De fotos hebben veel kwaliteit verloren bij het uploaden..

Stuk muur is hier misschien wat afleidend ?

Edit mod JLP: 7 foto's zijn een beetje teveel van het goede (op dit forumonderdeel is er maar eentje toegestaan, tenzij je een detail wilt toelichten van die foto), dus daarom heb ik de overige foto's verwijderd. Lees ook de forumregels, die vermeld staan in de stickies graag.
    Laatst gewijzigd door edge; 3 april 2006 om 22:25

Standaard Re: eerste foto's.

wow!!! serieus OVER the edge, edge.

in fotodiscussie slechts 1 foto, man.
    hou er nog wat voor de komende week ...

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Standaard Re: eerste foto's.

goeie over the EDGE

Mag ik vragen of je er de exif gegevens even bij kan vermelden, dank bij voorbaat.
    Zoals je zij bij uploden verlies je wel wat van de kwaliteit maar zo erg is het nu toch niet.
    En afleidend die muur nee hoor de lamp is nogal fel en dus andacht van muur valt hierbij in het niets.
    Valt nogal oranje uit op mijn scherm, bij anderen ook ????
    Zoals ik vroeg zou graag de exif gegevens eens willen zien.
    Om hoe laat is deze gemaakt, welke iso en diafragma, sluiterstand enz...? kunnen wij allen lezen in de exif.

Grts
    Formatje

Regels voor berichten