Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yongnuo triggers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yongnuo triggers

    Hallo,
    ik heb 2 triggersets van yongnuo 622N en 603. Kunnen deze samen gebruikt worden? Of is het ofwel de ene set ofwel de andere set?
    Alvast bedankt voor de reacties.

  • #2
    Re: Yongnuo triggers

    Wel als je die 2 setjes hebt, dan weet je feitelijk ook of dezen tesamen willen werken!! Je vraag is der halve niet onderbouwt, blijkbaar moeten we zelf maar gaan lopen gissen van wat je wel en niet uitgeprobeerd hebt en met welke settings.

    Comment


    • #3
      Re: Yongnuo triggers

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Wel als je die 2 setjes hebt, dan weet je feitelijk ook of dezen tesamen willen werken!! Je vraag is der halve niet onderbouwt, blijkbaar moeten we zelf maar gaan lopen gissen van wat je wel en niet uitgeprobeerd hebt en met welke settings.
      Settings doen er niet toe ... mijn vraag is enkel of ik in shoot mijn 622TX als verzender kan gebruiken naar:
      - ofwel een studioflitser met een 603 receiver en nog 2 reportageflitsers met een 622 receiver
      - ofwel een studioflitser met een 622 receiver, een reportageflitser met 622 receiver en een reportageflister met een 603 receiver.

      Comment


      • #4
        Re: Yongnuo triggers

        Vziw kan je een 603 receiver niet aansturen met een 622TX. Je zou wel je 622TX in de hotshoe van een 603 transmitter kunnen zetten om zo alles aan te sturen,
        maar de hotshoe van de 603 is geen TTL-passthrough, dus je 622TX zou dan geen TTL communicatie meer hebben met de camera.
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Yongnuo triggers

          603 en 622 zijn niet compatibel. Punt amen en uit

          Comment


          • #6
            Re: Yongnuo triggers

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            603 en 622 zijn niet compatibel. Punt amen en uit
            Dat geld enkel voor de eerste versie, de 622n II kan de 603 wel aansturen.

            Comment


            • #7
              Re: Yongnuo triggers

              Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
              Dat geld enkel voor de eerste versie, de 622n II kan de 603 wel aansturen.
              A, ok, dat is mij niet bekend. Bedankt voor de correctie. Dat weten we dan ook al weer.

              Comment


              • #8
                Re: Yongnuo triggers

                Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                603 en 622 zijn niet compatibel. Punt amen en uit
                mijn topic is gestart omdat er op mijn yongnuo 622N een schuifknopje staat naar ofwel 622 ofwel naar 603.

                Comment


                • #9
                  Re: Yongnuo triggers

                  Blijkbaar heb ik het wel even verkeerd: die 622TX zal niet meer kunnen gebruikt worden als verzender maar moet ik de 603 instellen als verzender en mijn 622 receivers instellen dat deze signalen kan ontvangen van de 603 verzender. Enig nadeel natuurlijk is dat ik volledig manueel moet werken. Een nieuwe uitdaging dus.
                  Dit alles heb ik nog zelf niet kunnen testen. Maar zal wel spoedig gedaan worden.
                  Bedankt allemaal voor het helpen meedenken en meezoeken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Yongnuo triggers

                    Oorspronkelijk geplaatst door indrukwekkend Bekijk bericht
                    mijn topic is gestart omdat er op mijn yongnuo 622N een schuifknopje staat naar ofwel 622 ofwel naar 603.
                    Dan heb je de "622n II"
                    Een cyfertje meer of minder geeft soms een heel verschil ;-)

                    --
                    map.
                    T.T.

                    Comment

                    Working...
                    X