|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Hoi Marcus,
Markins, Wimberley, Kirk, Really Right Stuff, Foba, zijn allemaal compatibel met het snelkoppelsysteem dat oorspronkelijk door Arca-Swiss bedacht werd. Geen enkel probleem dus om een Wimberley plaatje op een M20 te klemmen. Naar mijn ervaring zijn de merken kwalitatief elkaar waard. Ik kies gewoon per lens de plaat die er het beste op past; als er een specifieke plaat is voor die bepaalde lens, dan neem ik die, en anders kies ik de meest geschikte afmeting en vorm. Ik heb zodoende een mix van Kirk, RRS, Wimberley en Markins... Voor body-platen, en in het bijzonder de zgn. L-brackets, gaat mijn puur persoonlijke voorkeur uit naar Kirk, kwestie van ergonomie en perfecte pasvorm. -- Denis |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Balhoofd RRS of Markins | valere | Gezocht | 0 | 16 mei 2008 14:16 |
| Markins Balhoofd M10/M20 | armani | Accessoires | 47 | 1 december 2007 19:10 |
| Wimberley head | RUPSELKOPKE | Accessoires | 31 | 26 oktober 2007 22:55 |
| [TKA] Gitzo carbon statief / monopod en Markins statiefkop *VERKOCHT* | ebi | Aangeboden | 0 | 16 oktober 2007 21:00 |
| Wimberley AP-900 (spacer) of Wimberley head version II | jpjp | Gezocht | 3 | 16 september 2006 20:16 |
![]() |