Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke spullen voor een kleine studio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke spullen voor een kleine studio

    Hallo allemaal,
    Ik zou me graag gaan verdiepen in studiofotografie. Ik heb hier thuis een mooi plaatsje ervoor uitgezocht, maar, welke spullen heb ik nodig? Ik weet dat ik een doek nodig heb, ook belichting en een camera (haha) op statief.

    Maar verder ben ik hier een redelijke leek in. Wat zijn goede merken, betaalbare spullen, welke kan ik tweedehands kopen, welke beter nieuw?

    Dus ik heb nog een hoop vragen en ik ben zeker dat er mensen onder jullie zitten die me kunnen helpen!

    mvg,
    Squid

  • #2
    Re: welke spullen voor een kleine studio

    Kijk hier eens, ik heb die opstelling hier ook en werkt zéér goed!
    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=153699
    StijnDeGrauwe.be

    Comment


    • #3
      Re: welke spullen voor een kleine studio

      Ik vermoed dat Squid het wat groter wil denk.
      Aangezien hij al een ruimte heeft voorzien.
      Maar ik kan je hier niet in helpen.
      Ik ben zelf nog maar een leek.
      Maar waarschijnlijk ga je met de zoekfunctie heel wat informatie vinden.
      KLIK HIER
      Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

      Comment


      • #4
        Re: welke spullen voor een kleine studio

        Had het inderdaad ietsjes groter gezien, hoewel dat ook wel tof is! Ik had al even met de zoekmachine gezocht, maar niet echt iets gevonden in het gengre "fotostudio voor dummy's" zegmaar

        Comment


        • #5
          Re: welke spullen voor een kleine studio

          Dat klopt, Ik heb hier ook al wat zitten afzoeken, maar ik heb nooit echt gevonden wat ik juist zocht. Misschien een goed idee om als topic toe te voegen in de "Besprekingen". (een specifieke bespreking over studiofotografie...wie voelt zicht geroepen?)

          Misschien kunnen volgende links je alvast wat verder helpen :

          DIY Photography – Your one stop shop for everything photo-video Inspiration View All Reviews View All Tradeshows View All Contests View All












          The leader in photographic lighting


          Succes ermee!
          meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

          Comment


          • #6
            Re: welke spullen voor een kleine studio

            je kan hier anders heel wat info vinden hoor op deze site... moet je gewoon doen, want naast het materiaal dat je eventueel nodig hebt vindt je heel wat bruikbare info...

            ga op zoek naar boeken over licht.

            een goed voorbeeld is : Master Lighting Guide For Portrait Photographers (Cristopher Grey)
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #7
              Re: welke spullen voor een kleine studio

              Oorspronkelijk geplaatst door flitske Bekijk bericht
              Dat klopt, Ik heb hier ook al wat zitten afzoeken, maar ik heb nooit echt gevonden wat ik juist zocht. Misschien een goed idee om als topic toe te voegen in de "Besprekingen". (een specifieke bespreking over studiofotografie...wie voelt zicht geroepen?)
              goed plan!

              Ed
              ---------------- Ik doe niet meer mee

              Comment

              Working...
              X