Ik heb een lowpro schoudertas (zie onderschrift voor type) - die werd vorige week gedoopt door een beker chocomelk van de klein koters, dus tas in de wasmachine gedaan en is er gewoon "nieuw" en lekker fris ruikend terug uitgekomenLowpro is dus good stuff
![]()
Dat zal een Nova 5 AW zijn, neem ik aan? Lowepro raadt absoluut af om haar tassen in de wasmachine te wassen...
"We don't recommend washing machines for Lowepro bags because they can breakdown the fabric. Instead, it's better to hand wash with a mild soap and hang dry."
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Das voor de garantie
www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,100-400f/4.5-5.6,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Gebruik zelf als rugtas een Vanguard Up-Rise 45 en als schoudertas een National Geographic 2475. De NG tas was ook erg goor na een rondreis door Sri Lanka, maar ook gewoon in de wasmachine gedaan in twee kussen slopen. En wasmachine instellen op handwas![]()
Bij Art & Craft hebben ze de kit op hun website staan...maar die is wel duurder dan dat je de S&F Technical Vest en Deluxe Technical Belt apart koopt bij Foto Rubens/Studio 73.
Vergeet niet dat dit géén klassieke 'fotovest' is! Je koppelt telkens een bovenstuk (de Technical Vest of het Technical Harness) aan een riem (de Deluxe Technical Belt of de Light Utility Belt). Anders 'werkt' het niet...toch niet zo handig alleszins.
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Koen, is Rotterdam niet een beetje (te) ver van de deur als je in Halen woont ? Ik denk dat een Belgische winkel net iets makkelijker is, niet?
Ik ken geen belgiesche winkels , daar ik in west vlaanderen woon zijn we daar helemaal van verstoken
Ik gebruik mijn oeroude Activ schoudertas nog het meest van al.
+ 30 jaar oud, heeft al alles meegemaakt, verschillende Afrika-reizen, uitgeklopt worden, gestofzuigd en zelfs enkele keren de wasmachine overleefd.
Enige nadeel, soms een beetje klein.
Dan nog een kleinere 'no name' schoudertas als het enkel voor de camera met één lens is.
Ten laatste een Naneu Pro Mini Goombah Rolling Case; waarover meer uitleg in de vorige link.
BD0681BE
Uw reactie op mijn discussies zijn steeds welkom.
Imagine a world without photography, one could only imagine. - Berenice Abbott
iemand ervaring met deze ( http://shop.fotorubens.be/photo/bags...-echo-bp-black ) of het merk zelf?
handig, comfortabel, .. ?
ik ben nog aan het nadenken over een fototas, genre slingbag of schoudertas.