Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke flitser voor olympus C-770 UZ

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke flitser voor olympus C-770 UZ

    Weet iemand wat een geschikte externe flitser is voor mijn olympus C-770 UZ ? De FL20 wordt geadviseerd, maar die is me te zwak, en van de FL36 en FL40 wordt me niet duidelijk of die ook geschikt zijn voor de C-770, die zijn bovendien behoorlijk prijzig. Is er een niet-olympus camera die geschikt is hiervoor (richtgetal rond de 35) van bijv. Metz ? Ik heb nog een mooie minolta 3500XI liggen, maar die zal wel niet kunnen (ik durf het niet te proberen ) Bedankt voor het meedenken !

  • #2
    Re: welke flitser voor olympus C-770 UZ

    De Metz 44MZ-2 met tussenadapter SCA 3202 zou prima moeten werken op Uw camera. Volledig TTL gestuurd, en kan ook als slave gebruikt worden. Werkt in ieder geval prima op een C-750 UZ.
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

    Comment


    • #3
      Re: welke flitser voor olympus C-770 UZ

      Zoals ik je per PM ook heb laten weten heb ik hier nog een FL40 liggen, voor 150 euro is het de jouwe.

      groeten,
      wim
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Re: welke flitser voor olympus C-770 UZ

        Bedankt voor jullie goede tips . Ik ga met deze info weer verder kijken en nog even doorsparen ....

        Comment

        Working...
        X