|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Accessoires Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pc’s. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
hey,
voor iedereen die z'n walkstool wil aankopen maar het te veel geld vind voor de "walkstool": hier in Pittem (West vlaanderen) bevind zich de Multibazar, zo met beetje vanalles en voor iedereen. Maar met het eind van de zomer komen de kampeerspullen/vis spullen in uitverkoop te staan. z'n visserstoel (same design als de walkstool) vind je daar nu voor 2,99 euro... een koopje toch? hopelijk kan ik hier iemand mee helpen die geen zin heeft om 30 -> 50 euro uit te geven voor een walkstool
|
Citaat:
![]() maar 20 euro voor een walkstool is ook niet veel!
|
Citaat:
ik was ondertussen bij velbon naar statieven aan het kijken
|
|
|||||
|
Citaat:
Volgens de verkoper zijn marketing-techniekjes dan![]() Ben op beide versies gaan zitten, en idd, de 'zweed' was iets groter van zit oppervlak. Maar dat vond ik het dubbele van de prijs niet waard. Als ik de 175 kilo passeer, moet ik mij wel een zwaarder model aanschaffen.. Maar daar moet ik nog een aantal Bratwursten voor eten
|
Citaat:
Ik heb me die superstoel uit Zweden gekocht. die imi uit China heb ik niet eens gezien cq gevonden. Echter op een nederlandse webshop stond de originele voor een 79.95 ![]() Dan valt die 40 euro nog mee. Bryan
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Luie stoeltjes | Randy | Fotodiscussie | 13 | 26 augustus 2007 21:23 |
| Plant / Kruid achtige | jessey | Fotodiscussie | 3 | 20 april 2007 23:45 |
| Stoeltjes | Dynax7d | Showcase Zwart-Wit | 20 | 16 maart 2007 13:12 |
![]() |
![]() ![]() |