Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trigger en remote set

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trigger en remote set

    Ik ben op zoek naar een zeer betaalbaar, maar uiteraard ook wel degelijk flitstrigger set dat ook als remote voor de camera kan dienen (canon EOS 550D).
    In mijn zoektocht sprong de Linkstar naar de voorgrond wegens vrij goede prijs, alle functies die ik zoek en goedkope extra receivers.
    Iemand ervaring met deze? ( http://www.cameranu.nl/nl/studio-har...29464/#tab-tb2 )

    Of iemand alternatieven om aan te bevelen?
    Canon EOS 1Ds || Canon EOS 40D || Canon BG-E2N || Tamron SP AF17-50 F2.8 XR || Sigma 70-200 F2.8 || Canon 35mm F2.0 || Metz 50 AF1

  • #2
    Re: Trigger en remote set

    duur voor mij

    Alternatief: RF-602 van youngnuo

    Je kan de gewone sets kopen bij verscheidene winkels in Nederland en andere.
    Op ebay vind je er alles voor, complete set voor wat jij wilt: http://www.ebay.com/itm/Wireless-Yon...item1c25e3d4ba

    nu weet ik niet hoe dat bij de linkstar zit maar de zender van de RF-602 bezit intss een on-off switch
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Trigger en remote set

      als Bulb voor jouw belangrijk is, dan raad ik de cactus V5 aan... anders is de RF602 prima voor 20€ als je geduld hebt (ebay 4 weken, van china) click
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Trigger en remote set

        Ik zie twee maal RF602. Geen RF603?
        Ik vind het persoonlijk een meerwaarde om enkel AAA batterijen te moeten gebruiken. Heb daar ook eens gekeken bij de eerste de beste link en was dan ook slechts 60dollar voor 1 trigger en 3 recievers. Maar ik heb er zelf totaal geen ervaring mee vandaar dus ook de vraag.

        On/off-switch is voor mij niet zo noodzakelijk. Ik ben iemand die steeds de batterijtjes uithaalt en opnieuw insteekt. Macht der gewoonte denk ik...
        Canon EOS 1Ds || Canon EOS 40D || Canon BG-E2N || Tamron SP AF17-50 F2.8 XR || Sigma 70-200 F2.8 || Canon 35mm F2.0 || Metz 50 AF1

        Comment


        • #5
          Re: Trigger en remote set

          Oorspronkelijk geplaatst door Leiderster Bekijk bericht
          Ik zie twee maal RF602. Geen RF603?
          Ik vind het persoonlijk een meerwaarde om enkel AAA batterijen te moeten gebruiken. Heb daar ook eens gekeken bij de eerste de beste link en was dan ook slechts 60dollar voor 1 trigger en 3 recievers. Maar ik heb er zelf totaal geen ervaring mee vandaar dus ook de vraag.

          On/off-switch is voor mij niet zo noodzakelijk. Ik ben iemand die steeds de batterijtjes uithaalt en opnieuw insteekt. Macht der gewoonte denk ik...

          lees hier wat ik ooit schreef over de RF603 click

          ze zijn nooit erg populair geworden... beetje miscast... die batterijtjes in de RF602's gaan bij mij al drie jaar mee...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Trigger en remote set

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            lees hier wat ik ooit schreef over de RF603 click

            ze zijn nooit erg populair geworden... beetje miscast... die batterijtjes in de RF602's gaan bij mij al drie jaar mee...
            ik heb er al vervangen maar ze gaan idd heel lang mee en uiteindelijk ook heel goedkoop te vinden via ebay bvb, die CR2's
            Website: http://www.svisimaging.be

            Comment


            • #7
              Re: Trigger en remote set

              Gelezen nu. Dankje voor de info.
              Nog even afwachten om te horen of er iemand ervaring heeft met die Linkstar. Maar de RF602's zien er dan inderdaad in orde uit voor mijn doelstellingen. De wachttijd nemen we er dan wel bij!
              Canon EOS 1Ds || Canon EOS 40D || Canon BG-E2N || Tamron SP AF17-50 F2.8 XR || Sigma 70-200 F2.8 || Canon 35mm F2.0 || Metz 50 AF1

              Comment


              • #8
                Re: Trigger en remote set

                Oorspronkelijk geplaatst door Leiderster Bekijk bericht
                De wachttijd nemen we er dan wel bij!
                als je geluk hebt, valt die trouwens intss heel goed mee
                vele dingen vanuit het oosten komen tegenwoordig op een 2-tal weken toe.
                nu met de feestperiode kan het wel langer zijn natuurlijk
                Website: http://www.svisimaging.be

                Comment


                • #9
                  Re: Trigger en remote set

                  Heb de MK-RC7 eens getest en zijn volgens mij dezelfde als de linkstar.
                  Had toch wel wat misfires die ik met een setje rf-602 niet heb gehad.
                  Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Trigger en remote set

                    Deze zien er inderdaad hetzelfde uit. Waarschijnlijk dus qua functionaliteit bereikbaar.
                    Lijkt me dus toch de RF602 te gaan worden.

                    Het is lang geleden dat ik van die regio iets liet overkomen. Maar uiteindelijk.. Als je voor zo'n groot prijsverschil betrouwbaar materiaal kan kopen, vind ik het niet erg om 2 weken in plaats van 2 dagen te wachten!

                    Edit:
                    Edit van de edit:
                    Heb het antwoord al gevonden
                    Last edited by Leiderster; 21 december 2012, 13:03.
                    Canon EOS 1Ds || Canon EOS 40D || Canon BG-E2N || Tamron SP AF17-50 F2.8 XR || Sigma 70-200 F2.8 || Canon 35mm F2.0 || Metz 50 AF1

                    Comment

                    Working...
                    X