Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TB-7300 Tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TB-7300 Tablet

    Hello

    Heb deze week eindelijk een tablet gekocht, de TB-7300 van Trust, een wide tablet van niet minder dan 30,5 x 19,5 cm ... en kost maar 130 Euro (in de Fnac, ik denk dat je het elders nog wel iets goedkoper kan vinden), maar dat ding is zijn gewicht in goud waard, als ik nu een foto in PhotoShop bijwerk is dit zoveel 'natuurlijker' dan wanneer ik met de muis werk, had het niet verwacht eigenlijk, twijfel al jaren om zo'n tablet te kopen, maar de Wacom's zijn toch zo duur, zelfs de kleine Bamboo en Bamboo Fun, dus deze maar gekocht, kan nooit 200 Euro in 't zak gezet zijn hé

    Twijfelde een beetje omdat ik met twee 20" wide schermen werk, maar dit tablet werkt prima, ofwel zet je hem in 'absolute', als je dan de pen op de linkerkant van het tablet zet komt de cursor ook onmiddellijk op het linkerscherm, in 'mouse' mode kan je de pen zetten waar je wil en gewoon opheffen en elders zetten, net zoals een muis (die nog altijd werkt natuurlijk) ... en er zijn nog een groot aantal direct keys waar je programma's aan kan linken ... vind het een heel goede investering, en kost maar een fractie van een degelijke lens .

    Kijk even naar deze link : Trust TB-7300 misschien een ideetje voor jullie, ik kan het echt aanbevelen, maar je moet wel redelijk wat plaats hebben natuurlijk, ze hebben ook kleinere modelletjes hoor (TB-6300), kosten rond de 70 Euro dacht ik.

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

  • #2
    Re: TB-7300 Tablet

    deze ochtend hetzelfde tablet gekocht bij makro voor 99 euro.
    Wordt toch even wennen hoor om daarmee te werken. Ik vind de gebruiksaanwijzing wel heel summier. Weet iemand soms waar er uitgebreidere manuals te vinden zijn?
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: TB-7300 Tablet

      Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
      deze ochtend hetzelfde tablet gekocht bij makro voor 99 euro.
      Wordt toch even wennen hoor om daarmee te werken. Ik vind de gebruiksaanwijzing wel heel summier. Weet iemand soms waar er uitgebreidere manuals te vinden zijn?
      Hier de FAQ, misschien helpt dat al.
      En hier kan je 'de gedrukte handleiding' downloaden in PDF.

      Ik weet niet wat je juist zoekt, maar ik vraag me wel af als je gezocht hebt.
      Zoeken kostte hooguit 2 minuten, plaatsen 5 min.
      Klik hier anders eens, dan wordt het wat duidelijker (grapje he)



      Hopelijk is het zo wat duidelijker, veel plezier ermee
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

      Comment


      • #4
        Re: TB-7300 Tablet

        Bedankt voor de moeite maar de linken die je opgeeft heb ik al en dat is maar heel pover. Je moet voor de aardigheid die manual maar eens bekijken, hij beslaat per taal amper drie blaadjes basisinfo die dan nog verwarrend overkomt.
        Misschien moet ik eens bij iemand die met zulk een tablet werkt te rade om te bekijken wat mogelijk is.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: TB-7300 Tablet

          Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
          Bedankt voor de moeite maar de linken die je opgeeft heb ik al en dat is maar heel pover. Je moet voor de aardigheid die manual maar eens bekijken, hij beslaat per taal amper drie blaadjes basisinfo die dan nog verwarrend overkomt.
          Misschien moet ik eens bij iemand die met zulk een tablet werkt te rade om te bekijken wat mogelijk is.
          Het proberen waard.
          Lambocars is hier trouwens nog steeds actief, misschien kan je hem eens PM sturen met enkele concrete vragen.

          Nikon D7000 en wat lenzen.
          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

          Comment


          • #6
            Re: TB-7300 Tablet

            die concrete vragen zullen nog wel komen. Eerst maar even zien wat we dan zelf kunnen uitvogelen voor ik concrete vragen kan gaan stellen.
            Misschien toch één concrete: hoe kan ik het gebruiksveld verkleinen want nu moet ik van het ene beeldscherm naar het andere het hle tablet over schaatsen. Dat begint al wat te lukken maar toch
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: TB-7300 Tablet

              Ik heb me een TB-7300 gekocht, kan iemand me helpen met een tutorial.
              want deze is zeer moeilijk te vinden
              Ik zou graag eens zien van de werking ervan
              reeds vriendelijk bedankt

              Comment

              Working...
              X