Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

radio trigger system

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • radio trigger system

    Wie heeft er ervaring met radio trigger systemen om flitsers aan te sturen?
    Welk merk is aan te raden?
    De flitsers die ik heb zijn van het merk falcon eyes, maar ik veronderstel dat er ik ook een radio trigger van een ander merk kan gebruiken...

  • #2
    Re: radio trigger system

    Breng hier eens een bezoekje: www.jama.fr
    Hier worden verschillende vormen van radio triggers gemaakt en verkocht. Vooral voor natuurfotografie.
    Misschien vind je hier de nodige informatie.

    Thomas.
    EOS 350D; Sigma 70-200 2.8 EX DG HSM; Canon 28-90 4.0 - 5.6; Nikon FM + 24 2.8, 35 2.8, 50 1.4, 135 2.8, 70-260 4.5; Manfrotto 190PRO-B; Lowepro Rover Light

    Comment


    • #3
      Re: radio trigger system

      Ikzelf gebruik een radiosturing van het merk Condor. Italiaans spul, meer dan 15 jaar oud maar nog steeds perfect in orde. (Dit werd vroeger door "Bowens" aanbevolen.) Nadeel van dit set: is AM gemoduleerd, en een niet ontstoorde bromfiets in de buurt, of een niet ontstoorde diepvries kan soms voor ongewenste flitsaansturing zorgen. ook al enkele keren met de Falcon Eyes set gewerkt. Deze is vele malen goedkoper, en werkt zeker zo goed.
      https://waltertalboom.be-
      Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

      Comment


      • #4
        Re: radio trigger system

        http://www.pocketwizard.com
        De Pocket Wizards zijn zeer goed, je kan er ook je camera mee triggeren. Ze zijn wel niet goedkoop (+/- €200/stuk)

        Comment


        • #5
          Re: radio trigger system

          Hier heb je radiotriggers van Falcon eyes.

          En Hier van een onbekend merk.

          die van falcon eyes heb ik al gebruikt en werkt perfect.
          Je kunt er 4 kanalen op instellen zodat wanneer je al je flitsers met radiotriggers uitrust je makkelijk 4 sets kunt in dezelfde ruimte gebruiken zonder dat ze elkaar storen.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment

          Working...
          X