Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Rover Pro AW serie, Lens Exchange 100 AW, Passport Sling II,...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe Rover Pro AW serie, Lens Exchange 100 AW, Passport Sling II,...

Op de Photokina heeft Lowepro tal van nieuwe producten getoond...De nieuwe Rover Pro AW heeft een verwijderbare All Weather Cover. Ideaal als je die wil laten drogen. Het draagsysteem geeft véél betere ventilatie en maakt 'm zeer comfortabel om te dragen. Je hebt er ook zakjes op de buikriem, verwijderbare cameracompartimenten, enz...Noem maar op.

De Lens Exchange 100 AW heb ik hier al een tijdje liggen, die mocht ik testen. Deze is een kleinere versie van de al bekende Lens Exchange 200 AW en is gemaakt voor de professionele lenzen à la 16-35/2.8 of 24-70/2.8. Maar je kan er ook andere dingen mee doen natuurlijk !

Magento, Varien, E-commerce

De Event Messenger is er nu ook in het zwart met rood, en de Passport Sling is nu ook lichtjes herontworpen...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Re: Nieuwe Rover Pro AW serie, Lens Exchange 100 AW, Passport Sling II,...

past in die rover pro een 70-200mm 2.8IS lens aan body (canon)?

Comment

Uiteraard .... Een heel aangename tas hoor. Ik heb 'm op de Photokina gezien en 't is een bijzonder doordachte tas . Ze hebben aan alles gedacht...
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

bedankt voor de reactie! op de site van lowepro stond namelijk body + 24-70mm dus begon te twijfelen..
        Zoek een rugzak om op dagtrippen mee te nemen, waar naast fotocompartiment ook plaats is voor jas etc, en dit met het draagcomfort van een trekkingrugzak

Comment

Dan moet je bij die Rover Pro AW zijn . Je moet eens kijken op deze pagina...Daar staat een foto van een D700 met grip en 80-200 erin .

Comment

Working...
          X