Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jinbei flitsset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jinbei flitsset

    Hallo iedereen,

    Ik was van plan een flitsset te kopen voor beginnende studio-opnames. Na wat zoeken op het net vond ik een setje van het Jinbei tegen een zeer scherpe prijs (fotokonijnenberg.be). Zijn deze waar voor hun geld? Het is maar voor te beginnen.
    Heeft er al iemand zo eentje? En hoe zijn ze?

  • #2
    Re: Jinbei flitsset

    Kijk eens op www.marktplaats.nl onder fotografie en dan studio

    veel succes

    haku

    Comment


    • #3
      Re: Jinbei flitsset

      Kijk eens op www.q-flash.nl voor studioflitser zeer goede prijzen:

      Comment


      • #4
        Re: Jinbei flitsset

        Ik ben ook wel geinteresseerd in een flitsset, meer bepaald de portable versie van die Jinbei, maar ik stel me vragen bij de kwaliteit.

        Ik heb al een statiefje gekocht (nu ja, statiefje, 3m!) en een adaptortje om een opzetflitser op het statief te zetten en te gebruiken met paraplu (beetje zoals hier beschreven), omdat ik op m'n laatste shoot nogal aan het knoeien was met m'n reflector.

        Fred van Foto Konijnenberg was heel informatief en liet me vanalles zien, maar ik had een beetje de indruk dat hij vooral Jinbei wou verkopen. De prijzen zijn inderdaad enorm scherp, en over dat Jinbei statief heb ik geen klagen maar dat parapluutje lijkt me niet lang meegaan.

        Ik ben vooral geinteresseerd in hun portable flitsers. Reden? Waar ik ga is niet altijd stroomvoorziening. En ik heb geen zin om een stroomgroep mee te sleuren.

        Dus misschien zijn er andere BD'ers die reeds spullen van Jinbei gekocht hebben? Sites met prijzen zijn niet zo interessant, me dunkt.

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • #5
          Re: Jinbei flitsset

          http://www.fotosg.nl

          Héél tevreden over hun scherpe prijzen, snelle levering en goeie service !!!
          Momenteel geen fototoestel meer!

          Comment


          • #6
            Re: Jinbei flitsset

            Om te beginnen ben ik best tevreden met mijn setje van 250 ws. Ik weet nog niet of die nu altijd genoeg licht gaan geven, maar dan koop ik bij als dat nodig is. Liever dat dan overinvesteren in teveel licht.
            Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

            Comment

            Working...
            X