Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

    Naar aanleiding van dit topic, een interesse peiling voor een groepsaankoop van een vertikale grip voor de Nikon D70.

    Ik heb even mijn licht opgestoken bij Jenis - Hong Kong.
    Ikzelf woon en werk in Hong Kong.
    Deze leverancier van fotomateriaal bevindt zich in China.
    Ik heb geinformeerd naar de prijs voor de vertikale grip van de D70.
    De prijs is 120 Euro / stuk,verzending niet inbegrepen. De minimum afname is 100 stuks. Specificaties kan u terug vinden op de site van Jenis.
    Indien er genoeg interesse voor is wil ik wel een groepsaankoop starten hiervoor.Al lijkt 100 stuks me niet echt haalbaar.

    Met vriendelijke groeten,

  • #2
    Re: Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

    Vind het in ieder geval een hééél tof initiatief Als de totaalprijs niet te hoog is zeg ik ja.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

      Hey Allabama,

      Mij lijkt het ook wel iets, als het een interessante met levering inbegrepen prijs wordt!

      Groetjes daar!
      Björn
      Nikon D70+ kitlens 18-70mm+Tamron 28-200mm, SB-600, Sandisk 512 ultra2 en Canon Pixma IP5000

      Comment


      • #4
        Re: Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

        Hej Allabama

        Schitterend initiatief, je mag mij ook aan bovenstaande rij met geinteresseerden toevoegen.

        Groeten in Hong Kong.

        J-M

        Comment


        • #5
          Re: Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

          @ allabama
          Heb eventueel ook interesse voor die prijs!

          Gr,

          sailor
          Lid: BD 0249BE
          D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

          Comment


          • #6
            Re: Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

            ik ook, maar twijfel met die van harbortronics

            we hebben nog géén kritiek over Jenis hé
            een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

            Comment


            • #7
              Re: Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

              Ik weet het niet.
              Als ik de specificaties lees, vind ik het veel geld om:
              enkel een uitbreiding, vergroting van het toestel te hebben waar één, twee batterijen in kunnen ? Ik kan meer dan 1 dag intens fotograferen met slechts één accu,
              enkel maar een fire-button, of hoe je het ook wil hebben. Alle andere belangrijke functionaliteiten blijven op dat ogenblik , heel moeilijk bereikbaar plaatsen. Je toestel is dan immers 90° gekanteld.
              Er zou iets meer info, besprekingen moeten zijn. De gegeven info op hun site is nogal mager !
              Anders wel leuk initiatief.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                Ik weet het niet.
                Als ik de specificaties lees, vind ik het veel geld om:
                enkel een uitbreiding, vergroting van het toestel te hebben waar één, twee batterijen in kunnen ? Ik kan meer dan 1 dag intens fotograferen met slechts één accu,
                enkel maar een fire-button, of hoe je het ook wil hebben. Alle andere belangrijke functionaliteiten blijven op dat ogenblik , heel moeilijk bereikbaar plaatsen. Je toestel is dan immers 90° gekanteld.
                Er zou iets meer info, besprekingen moeten zijn. De gegeven info op hun site is nogal mager !
                Anders wel leuk initiatief.
                Ik ben het met u eens, vind ook dat er nog wat meer specificaties moeten komen
                alfons

                Comment


                • #9
                  Re: Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

                  denk van niet
                  D70 is gewoon niet voorzien voor een verticale grip

                  ga later voor een professioneler toestel dat direct een geïntegreerde verticale grip heeft ala D2....
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Interesse peiling groepsaankoop vertikale grip Nikon D70

                    Mijn gedacht.
                    alleen een ontspan knop (en dan nog via IR) en extra grip op de camera vindt ik niet genoeg...

                    Jo.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
                    denk van niet
                    D70 is gewoon niet voorzien voor een verticale grip

                    ga later voor een professioneler toestel dat direct een geïntegreerde verticale grip heeft ala D2....
                    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                    Nikon stuff

                    Comment

                    Working...
                    X