Hallo,
Enkele maanden geleden is al mijn fotomateriaal gestolenNu ben ik sinds enkele weken terug bezig met alles aan te kopen en nu is het de beurt aan een rugzak.
Ik heb een beetje een boon voor de lowepro pro runner 200, een leuk ogende en vrij compacte rugzak, maar ik vrees een beetje dat die krap van inhoud gaat worden. Een model groter is de pro runner 300, maar die is duurder en natuurlijk ook groter om mee te sjouwen.
Wat moet er momenteel allemaal in?:
Canon 5D mark II met 17-40L lens , canon 40D body , enkele batterijen, lader , enz enz
Wat gaat er binnenkort zeker bijkomen? : canon 50mm 1.4 en misschien canon 70-200mm 4.0
En niet te vergeten : een extra plaatsje voor een flesje water en een appel als je een dag op stap bent
Ik hoop op ervaringstips, tis dringend
Mucho gracias
Ikzelf heb de Pro runner 200 AW, en nu zit ik aan de maximum, wat zit erin: Canon 550D met Sigma 150mm macro eraan vast, Canon 70-300 IS USM, 50mm f/1.8, kit 18-55mm IS, Yongnuo YN 465 (ong even groot als de 430 EX), SD kaartje(s), afstandsbediening, Triggerset RF 602 (1 zender, 2 ontvangers). Ook kan je vooraan de rugzak een statief hangen, beide zijkanten hebben zo'n netje om bvb een flesje drinken in te steken.. Ik ben blij met deze rugzak, maar als ik nu nog 1 ding koop moet ik een grotere hebben
Hopelijk heb je hier iets aan![]()
550D Gripped - Kit 18-55 II IS - 10-22 f3.5-4.5 - 24-105 f4.0 L IS USM - 70-300 IS USM - 50mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
http://www.flickr.com/photos/jorenwerbrouck/
Hallo
Ik heb hier nog een Lowepro Mini Trekker AW liggen die eigenlijk weg mag. Deze is qua grootte vergelijkbaar.
Voorbeelden van wat er in kan vind je hier : http://www.cambags.com/bag-type/back...-aw-canon.html
De rugzak is nog in nieuwstaat, als je interesse hebt mag hij weg voor 75 euro.
Groetjes
Mattias
Laatst gewijzigd door MCD; 29 april 2012 om 22:07
Nikon D80 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S, wat strobist spul en een goed paar ogen
Ik heb een 102 AW. Qua grootte kan ik dus geen advies geven maar over het merk en type rugzak moet je alleszins niet twijfelen. Zeer degelijk materiaal!
Canon Eos 400D + Tamron 28 75mm f/2.8 + 50mm f/1.8
http://photos.steffvc.com
Ik gebruik de Flipside 400AW. Erg tevreden van, en al mijn materiaal kan er in. (400d, 18-55 kitlens, 150mm macro, 70-300 sigma, macro-flits, lensbaby, lader, kabels, CF kaartjes) en nog een vak vrij voor andere rommel (reisgids, sleutels, drankje,....)
Statief kan er eventueel aan de buitenkant aan bevestigd worden.
![]()
It's not the camera that makes pictures beautifull, it's the eyes behind it...
ik heb oa een lowepro fastpack 350, +-69euro. goedkoop dus.
gaat in
15" laptop
bovenste compartiment (rommel of kleren, lunchpakket) 7d (past zelfs met grip), 70-200 2.8 (beetje krap maar het lukt), 17-50 2.8 op de 7d, 50mm f1.8, 430ex II, en dan nog eenhoop prul als cf's, batterijen en accu's, filters.
Het is geen kleine rugzak maar er geraakt veel in en het is niet enkel foto gerief.
Nog een voordeel is dat hij side acces heeft en dat je dus snel aan je spullen kan. Doe 1 riem van men schouder en dan kan ik m sliden zoals een slingshot.
draagt heel lekker, zelfs met 8 kilo aan gerief kan ik er uren mee wandelen.
Canon .... stabiel & stil glas, iets dat flitst, ne lowepro en THINKtank
http://www.flickr.com/photos/iso_pix/
I SHOOT RAW!
Ik heb net de prorunner 200 besteld, lijkt me een leuke tas...
bedankt voor de tips
Ik vrees dat je daar nogal beperkt mee zal zijn...Een Pro Runner 350 AW leek me meer op z'n plaats.
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Ik heb een Dakine Mission Photo.
Vond het de moeite wel waard dit hier alsnog te vermelden omdat je vertelde dat je materiaal gestolen is. Dieven die uit zijn om dure elektronica van toeristen (veelal fototoestellen dus) te stelen weten natuurlijk waar te zoeken: bij die grote tassen van Lowepro e.d.
Vandaar ook dat ik voor die Dakine koos, niemand vermoedt dat je iets van materiaal bij je hebt buiten dat wat je vasthebt!
Ik hoop dat iemand hier toch nog iets aan gehad heeft![]()
D90 + nikon glas en licht