Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 31 van 31

Standaard Re: Haida filtersysteem kopen bij www.haida-filters.be ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
    Ik heb een opschroefbare ND 10 stops van Haida en ik ben daar zeer tevreden over wat de kwaliteit betreft.
    Wat handelbaarheid betref ligt het iets anders, in het donker op het strand met koude klamme handen een filter opschroeven dat is soms toch wel wat karwei voor mij
    maar misschien ben ik wel gewoon onhandig hé
    Frans, ik H A A T lange sluitertijden van de zee want dan heb je geen zee meer, verdikke toch ee.

Wie met het 150 systeem wil starten, ik heb hier nog een verkeerd bestelde ring liggen, nooit gebruikt want ik heb dat systeem niet, wel verkeerd besteld in de Germany.
    Ik heb het 100 systeem.
    FUJIFILM: X-T1 | FUJIFILM: X-E2s | Samyang 12mm f/2.0 NCS CS[/B] | Fujinon XF18-55mm f/2.8-4 R LM OIS | Fujinon XF 18-135mm OIS WR f/3.5-5.6 | Fujinon XF 27mm f/2.8 R | Fujinon XF35mm f/1.4 R | NISSIN i60A.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Frans, ik H A A T lange sluitertijden van de zee want dan heb je geen zee meer, verdikke toch ee.
    Ik ben ook geen aanhanger van traag zeewater als het de zee is die als onderwerp centraal staat maar in een aantal eerder abstracte beelden vind ik dat dan weer wel geweldig, dan is er een ander element doorslaggevend en dan is de zee eerder ondergrond of achtergrond hé
    bezoek bij gelegenheid ook mijn Flickr-pagina, groeten, frans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haida België Bekijk bericht
    Beste tfc,

Haida heeft de "filtercontainer" niet in het gamma om de schroeffilters te bundelen. Dit is volgens mij een product van Hama. Ik kan dit dus niet in deze vorm aanbieden. Ik zal wel een ND filterset Nanopro 3,6 & 10 stops aanbieden (ik zal dit asap doen). Deze is op voorraad in 77mm en 82mm (de site zal hier zo snel mogelijk voor worden geupdate). De 77 en 82mm kunnen makkelijk aanpasbaar gemaakt worden aan andere lensdiameters met voordelige step-up ringen.

Groeten,
    Friso
    Beste Friso,
    Heb afgelopen zomer bij jouw al de 6x en 10x NanoPro gekocht (op naam van Erwin Van Goolen).

De set met filtercontainer vond ik destijds op http://www.pro-photoshop.com/produkt...ltercontainer/
    Zoals je kan zien was dat alleen voor de Slim Pro II MC serie.
    Het gaat eigenlijk alleen om die voor- en achterplaatjes (container zelf dus). Ik vind dat gewoon een zeer handige en vooral plaatsbesparende manier voor mijn filters (kan je zelfs in je hemdzakje steken).
    Ik ga ervan uit dat Haida ze nog steeds maakt dus het zou gewoon prachtig zijn moesten ze dat afzonderlijk verkopen net zoals adapterringen en dergelijke.

Geachte Heer,
    Beste Erwin,

ik heb ondertussen nieuws. De filtercontainer is beschikbaar en ik zal in de loop van deze maand Nanopro ND filtersets aanbieden evenals de containers apart.

Alles in orde verder met de Filters?

Groeten,

Friso

haida-filters.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haida België Bekijk bericht
    Geachte Heer,
    Beste Erwin,

ik heb ondertussen nieuws. De filtercontainer is beschikbaar en ik zal in de loop van deze maand Nanopro ND filtersets aanbieden evenals de containers apart.

Alles in orde verder met de Filters?

Groeten,

Friso

haida-filters.be
    Dat maakt me zeer blij want het zijn zo van die kleine dingen die fotografie "in het veld" praktisch en handig maken.
    Ik zal je binnen een paar weken een e-mail sturen voor bestelling van die filtercontainer en een extra ND filter. Voor de ND Nanopro (6 en 10 heb ik al) twijfel ik nog omtrent de 3 stops of de 12 stops.

Van de filters ben ik zeer tevreden, nemen echt weinig stof op en reinigen vlot. Colorcast is imo minimaal en soms zelfs niet merkbaar; eigenlijk geen issue vermits ik de WB in ACR toch altijd corrigeer, filter of geen filter.

Alleszins bedankt voor de vlotte respons.

Ondertussen heb ik mijn Haida-set al een week in mijn bezit.
    Ik ben erg tevreden, zowel over de snelle en goede levering door Haida-België als over de kwaliteit en de prijs van het geleverde materiaal.
    Ik heb er al wat mee "gespeeld" teneinde vertrouwd te zijn ermee. De echte omstandigheden om het in te zetten zoals ik het zou willen hebben zich nog niet voorgedaan maar dat komt wel
    Bedankt Friso !
    bezoek bij gelegenheid ook mijn Flickr-pagina, groeten, frans

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. haida filtersysteem of cokin filtersysteem
    Door liane in forum Accessoires
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 4 mei 2017, 10:19
  2. Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 april 2017, 13:36
  3. ND filtersysteem Haida 100x100 of ... ?
    Door Tavi in forum Accessoires
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 16 december 2016, 18:35
  4. waar haida 1000x nd filter kopen/bestellen
    Door svanma in forum Accessoires
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 25 mei 2014, 18:13
  5. haida ND filters
    Door lieven lens in forum Accessoires
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 september 2013, 21:13

Regels voor berichten