|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Citaat:
Dit zijn inderdaad wel unieke exemplaartjes, maar vrees beetje dat het prijskaartje even uniek zal zijn? ![]() De carrookes zijn niet écht mijn ding, maar mijne man zag meteen die andere wel zitten (Is die misschien ook zijn black borring Lowepro beu aan t worden? )Thx 4 the contrebution ladies ![]() Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! Laatst gewijzigd door Lena shoot; 2 juli 2009 om 00:46 |
|
||||
|
Citaat:
Hallo Monica, Die is wél super feminin en ziet er nog praktisch uit ook ![]() Leuk van model/vorm ja .... vind m wel iets hebben zo .... en als we dan beide dezelfde hebben? ..... ik zit er niks mee in hoor als jij met mijn app naar huis gaat, zit dat tenminste eens in handen van iemand die er volledig weg mee kan ![]() Zoals mijn handtekening: it's NOT the Canon, but the cannonier! die t hem doet Ik ben jullie allen zeer dankbaar voor de aangebrachte links en ideetjes en creatieve input! Sommige mannen dank ik voor de hilarische noot ![]() Ik hoop dat er nog mensen zijn die ondertussen hun "ding" gevonden hebben en ik ... ik neem morgenochtend een besluit! ![]() Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! Laatst gewijzigd door Lena shoot; 2 juli 2009 om 00:48 |
|
|||
|
Ik heb er zo een: http://www.crumpler.nl/?product=Mess...oduct_line=929
Je hebt ze in verschillende maten en kleurcombinaties.
|
|
||||
|
Nogmaals dank allemaal voor het meedenken en zoeken,
![]() ![]() hij is besteld! ![]() Zodra ik m heb plaats ik een fotootje ervan ![]() Monica, het is niet de Kata geworden ![]() Groetjes!! Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! Laatst gewijzigd door Lena shoot; 3 juli 2009 om 23:00 |
|
||||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
ik had t geluk dat hij een hele deal had gemaakt bij Dakine en toevallig zaten er 2 mission photo packs in!!! ![]() ![]() ![]() ![]() maar ik las dat je al een andere had besteld ziet er btw wel errug tof uit!!als iemand anders geinteresseerd is in de dakine mission photo en er meer over wil weten just let me know, maar that's off topic
|
|
||||
|
O je hebt er al ene besteld, ik dacht er ook ene gevonden te hebben is dat toch wel een bautycase zeker.
Ik neem aan dat er geen spiegeltje in moet zitten en lees ook dat het een rugzak moet zijn. Maar ik weet precies wat u bedoeld, in de meeste fotozaken vind je alleen zwarte of blauwe tassen, rugzakken die dan bovendien nog eens vreselijk onhandig zijn. Zelf loop ik al een hele tijd rond te kijken naar een vervanger van mijn inmidels zeker 25 jaar oude fotokofertje maar ik vind ook niks. Ik wil gewoon een koffertje dat ik over mijn schouder hang en waar ik met een hand het deksel open kan doen en aan al mijn fotospullen kan, maar blijkbaar is dat niet meer te koop. Misschien moet ik zelf dan wel een bautycase kopen en het spiegeltje er uit halen, maar daar ik 100% hetro ben vind ik dat ook weer geen gezicht. ![]() ![]() ![]()
|
Citaat:
ben ondertussen zowaar experte in bags geworden ![]() http://www.pma-show.com/accessories/casebag/
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
Neen dank je, ik zoek eigenlijk een koffertje of zak met een deksel, deksel open met een sluiting inplaats van die vervelende knippers zodat je alles kan pakken wat er in je tas zit zonder dat je er twee handen voor moet gebruiken of je zak of koffertje op de grond moet zetten.
De bedoeling is dus met de ene hand hou je de body vast en met de andere pak je het objectief wat je wil uit de zak of koffertje en omgekeerd.
|
Ik denk dat men nog niet beseft dat er ook dames aan fotografie doen en dat is een triestig feit waar je verlopig zult moeten mee leven. Maar het zal beteren als je ziet dat er al rokken in de mannenmode zijn te vinden
.Robby
|
Hey,
Gisteren kwam ik in de mediamarkt tassen tegen van het merk "Gallo" Zagen er mooi uit, tassen met felle en neutrale kleuzen met een mooie print of stiksel. Op het net echter niets van terug te vinden. Prijs van 49€ denk ik. grtzzz |
|
|||
|
Hey,
Boys mogen toch ook laten weten é ![]() Eerst en vooral moeten de mensen van de winkel daar niet mee lachen, elk zen genre en als je kijkt op internet vind je er genoeg. Enkele keuzes. Mag het iets blinkender zijn?: http://www.precision-camera.com/product/8007269 Deze is handig daar je verschillende keuzes hebt: http://www.elisalou.com/index.php?ma...68a4a57053382d Tenslotte, voor elk wat wils: http://www.dvshop.ca/digcamera/jillecamerabags.html Edit: Te laat blijkbaar, nu kan handig zijn voor de andere dames. |
|
||||
|
Nope, heb m nog niet
, maar ik verwacht m elk moment (durf zelfs de deur niet uitgaan omdat TNT elk moment voor de deur kan staan )ik denk dat je een beetje zal teleurgesteld zijn hoor, hij heeft nl geen bloemetjes en geen felle kleuren ... maar in vond m handig, tijdloos, stijlvol, smaakvol en vooral .. geen zwarte Lowepro! ![]() Van zodra ik m heb zal ik een fotootje posten! ![]() @wasda: ALLE tips van IEDEREEN zijn welkom! Ik hoop dat er nog mensen met hun fototas frustratie geholpen zijn door dit topic!!! ![]() Ik had misschien iets langer moeten wachten alvorens te bestellen want er zijn ondertussen nog leuke tips bij gekomen, maar ach, ik ben de jongste niet meer dus iets klassieker mocht wél voor mij ![]() nog even geduld Lena
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat de TS hiermee een thread gestart is, waarnaar later nog meer zal verwezen worden. Dus, al heeft Lena haar fototas besteld, laat die links en suggesties naar nog andere kleurrijke en geurrijke modellen maar komen, zou ik zo zeggen.
|
Mijn tas (zwarte lowepro orion trekker II) is ook kleuriger en geuriger (hoofdzakelijk kampvuur en bbq geur) na een tentenkamp
, maar ik denk niet dat dat bedoeld wordt...
|
HIER IS HIJ DAN!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() Even naast die van mijn ventje gezet ![]() ![]() Ikke ben super content!!!! THX allemaal voor jullie tips en steun!!!! ![]() ![]() ![]() Lena xxx
|
eeeeek wa een tas
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() leuk hoor, is idd beter dan de tas ernaast ![]() zit al goe vol ook ![]()
|
Mooi!!!
heb je er lang op moeten wachten? ik ben ook op zoek naar een mooie vrouwelijke tas....liefst iets wat eruitziet als een handtas, zodat het niet opvalt dat er eenfototoestel inzit...zoals die 'groene crumpler...hebben ze in 'valiezen-en sacochen winkels ' ook cameratassen?
|
Citaat:
In lederwaren zaken zou ik geen fototas zoeken, denk niet dat ze dat daar verkopen , maar ik ben er zeker van dat je in dit topic zal vinden wat je zoekt, dankzij de vele bijdragen van onze mede BD-ers! ![]() Succes! Lena
|
Lena, een bloemetjes roze tas zou ook niet aan mij besteed zijn, maar deze die je hebt besteld is echt heel mooi. Je hebt me echt aangestoken
Een nieuwe fototas staat nog op mijn lijstje, dus als het ooit zover komt, dan kom ik deze topic zeker terug lezen.Super rugzak heb je daar (oranje is toevallig mijn lievelingskleur). Draagt ze comfortabel? Heb je nog plaats voor andere akkefietjes dan fotomateriaal?
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Enkele fototassen te koop | Coldfeet | Aangeboden | 0 | 9 februari 2009 22:19 |
| gezocht: Canon 30D | BARTMAES | Gezocht | 0 | 6 mei 2007 22:43 |
| gezocht: 1.4 convertor minolta | Jap@a | Gezocht | 0 | 7 maart 2007 13:12 |
| gezocht 1:2 lens om te testen | Perrush | Chit Chat - Archief | 3 | 2 december 2003 14:11 |
| Gezocht Adapter G2 | frerossel | Aangeboden | 1 | 22 maart 2003 20:43 |
![]() |