Wie kan helpen? Voor een foto opdracht heb ik een fluovestje nodig met opschrift: Photo, foto fotograaf of iets dergelijks. Dit als eigen veiligheid en ter herkenning. Waar kan ik deze vinden? Eventueel het opschrift CANON zou ook nog kunnen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fluovestje met opschrift Photo
Collapse
X
-
-
Re: Fluovestje met opschrift Photo
Die hesjes worden verstrekt door degene die ook de accreditatie verstrekt . Daarmee wordt voorkomen dat ongewenste fotografen op de locatie komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtJa, een fluovest...
Ik heb hier nog een hesje liggen van Belgiumdigital. 'k Weet niet of die nog voorradig zijn.
ze liggen in de auto, er zijn nl landen waar het verplicht is.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
In Belgie dienen ze ook in de wagen te liggen... http://www.fluovestje.com/nl/?gclid=...FQkd3godP10AJgBezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parik Bekijk berichtWie kan helpen? Voor een foto opdracht heb ik een fluovestje nodig met opschrift: Photo, foto fotograaf of iets dergelijks. Dit als eigen veiligheid en ter herkenning. Waar kan ik deze vinden? Eventueel het opschrift CANON zou ook nog kunnen.
tegen wanneer moet je dat hebben?
en van waar ben je?
Comment
-
-
Ik dacht dat als je zo'n veste gebruikt, je dan ook moet kunnen voorleggen dat je professioneel bent...
Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk berichtIk dacht dat als je zo'n veste gebruikt, je dan ook moet kunnen voorleggen dat je professioneel bent...
Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen..
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk berichtIk dacht dat als je zo'n veste gebruikt, je dan ook moet kunnen voorleggen dat je professioneel bent...
Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen.
Eigen fluo vestjes zijn dus NIET toegestaan.
Of wil TS zijn eigen evenement organiseren en fluo vestjes uit gaan delen aan professionele (wannabe) fotografen?
Comment
-
Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen.Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk zeg nu niet dat het de bedoeling is van TS, maar het was ook mijn eerste idee 'die wil ergens gratis binnen' of wil op een goede plaats kunnen van één of ander spektakel genieten/fotograferen.
GroetjesCanon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Comment
-
verwijderd reden het heeft weinig nut te reageren op individuen waarvan het niet duidelijk is of hij zelf geen wannabee is?Last edited by stefan.d; 10 november 2013, 21:06.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk berichtverwijderd reden het heeft weinig nut te reageren op individuen waarvan het niet duidelijk is of hij zelf geen wannabee is?
Ik weet niet wat zo vreemd is aan mijn reactie en je moet geen professioneel eventfotograaf zijn om iets over het (eventueel onterecht) bemachtigen van een fluohesje te denken...
Comment
-
Dus niet iemand die maar ergens tracht binnen te komen of een Wannabe zo u wil. Fluo vestjes heb ik reeds voldoende gekregen van instanties waar ik mee samenwerk. Nu heb ik door organisatorische redenen een vestje nodig met herkenbaarheid, vandaar mijn vraag. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er sommige verzuurde reacties zouden geschreven worden. Bedankt voor niets dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parik Bekijk berichtDoor ziekte kan ik nu maar antwoorden, sorry daarvoor.Voor alle duidelijkheid: ik ben geen Wannabe maar wel degelijk een journalist die schrijft voor een Nederlands en een Duits tijdschrift als VASTE medewerker. Tevens zijn mijn foto's gebruikt door diverse grote bedrijven en werk ik mee aan het uitgeven van boeken waar mijn foto's in verwerkt zijn.
Dus niet iemand die maar ergens tracht binnen te komen of een Wannabe zo u wil. Fluo vestjes heb ik reeds voldoende gekregen van instanties waar ik mee samenwerk. Nu heb ik door organisatorische redenen een vestje nodig met herkenbaarheid, vandaar mijn vraag. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er sommige verzuurde reacties zouden geschreven worden. Bedankt voor niets dus...
Ik heb toch niet gezegd dat u een Wannabe bent, daarvoor hebt u veel te weinig informatie gegeven. En zoals de reactie onder mijn reactie ook aangeeft, lijkt het alsof je voor 'de les' ergens binnen wil of zo. Soms kan wat meer informatie geven wel misverstanden voorkomen (lees zelf eens uw begintopic en zeg dan wat u zou denken dat deze persoon wil doen?)
Ik denk ook dat u waarschijnlijk wel mensen kent die hieraan kunnen komen als fotojournalist?
Textielbedrukker of zelf printen is een zeer goed idee!
Met een degelijke fotoprinter kan je ook textieldrukpapier gebruiken die je kan opstrijken achteraf: werkt zeer goed voor basic zaken (wel niet te vaak wassen).
Comment
Comment