Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloos flitsen van een Sony a330

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draadloos flitsen van een Sony a330

    Hallo Allemaal,

    Ik heb een Sony a330 en wil in de toekomst ook draadloos flitsen, nu kan ik de instelling wel kiezen maar dan flitst de camera mee...

    Nu zijn voor C en N wel pocketwizards maar zijn er ook dergelijke systemen voor de sony? Of moet ik dan een converter van sony hotshoe naar een "normale" er tussen te zetten en dan een pocketwizard gebruiken

  • #2
    Re: Draadloos flitsen van een Sony a330

    Er zijn ook andere systemen voor sony. Pixel pawn bijvoorbeeld.
    https://www.naturephotoportal.com/

    Comment


    • #3
      Re: Draadloos flitsen van een Sony a330

      klopt.
      Je kan best gaan voor Pixel, maar er zijn ook nog andere.
      Een basic model geeft enkel de ontsteking door, je hebt ook hun topmodel "King" waarmee je TTL en zelfs HSS kan gaan flitsen :-)
      Persoonlijk twijfel ik nog om die te kopen omdat er hiervoor nog geen controller bestaat waarmee je vanop je camera (of de trigger) de flitskracht individueel kan instellen.

      Als je niet wil dat de in-cameraflits meespeelt in de belichting, bekijk dan even mijn blogpost daarover (onderaan het artikel):
      Mocht ik in het Engels bloggen, dan was de titel van deze post geweest: “Small flashes and big modifiers”. Zo’n bloggers-fotografen lopen er al genoeg rond en bijgevolg is veel nu…


      *reclame*
      Mocht je zin hebben, ik geef op 3 juni een workshop in de buurt van Utrecht tijdens een Sony event. Gratis en enkel toegankelijk voor Sony-fotografen!

      G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

      Comment

      Working...
      X