|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Bij die kaartjes zit normaal het programma Rescue Pro. Hiermee kan je een niet goed werkend kaartje herstellen zonder de bestanden te verwijderen.
|
Zoals in een andere topic reds geschreven : Ik zet mijn foto's over via de kaartlezer in mijn pc. Heb het een keer gedaan via een kaartlezer en had hetzelfde probleem als hier aangehaald.
(foto's terug opgehaald via Rescue pro van Sandisk) Daarom voor mij : steeds foto's overzetten via kaartlezer in pc, kaartje formateren in pc en daarna nog eens in het fototoestel. Geen problemen meer gehad. Naar sommigen toe : het duurt wel 8 seconden, dat formateren in de pc......
|
Heb exact hetzelfde probleem voorgehad een maand geleden toen ik terugkwam uit New York. Zelfde symptomen, zelfde oorzaken, ...
Heb er een blogpost over geschreven met, wat voor mij werkte, mijn oplossing. http://www.mmphoto.be/blog/?p=485 Hopelijk kan dit wat helpen! Oja, en het kaartlezertje heb ik vernietigd. Lees : echt vernietigd, niet zomaar weggegooid, echt ervoor gezorgd dat iemand die het mss per toeval zou vinden het niet zou kunnen gebruiken. Heb een duurder exemplaar van SanDisk gekocht, en totnogtoe geen enkel probleem gehad! Cheerioz |
|
|||
|
Citaat:
en het rubbere bescherming van de usb aansluiting op de camera zal na veel gebruik minder goed aansluiten neen, ik zou niet meer zonder een deftige cardreader kunnen. Wat ik wel zou afraden is het formateren van kaartjes op je pc ! als je een verkeerd bestandssysteem kiest kan het zijn dat je jouw kaartje kunt wegsmijten
|
Citaat:
| Weergave | |
|
|
![]() |