Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afstandsbediening RC-1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afstandsbediening RC-1

    Beste,

    Kan je met de RC-1 afstandbediening de sluiter laten openstaan door 1 druk op de knop en dan bv na 45sec terug laten sluiten door 1 druk op de knop ?
    Met de de kabelbediening (RS-60E3) kan je dat door de knop vast de klikken.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: afstandsbediening RC-1

    Dat is dus volgens mij hetzelfde bij de RC-1, heeft een schakelaartje om de "exposure te locken". Vandaar dat ik voor mijn eos 400D die rc-1 ga aanschaffen ipv de RC-5. Indien ik toch verkeerd ben, let me know...
    Mvg, Fre

    Comment


    • #3
      Re: afstandsbediening RC-1

      als je de camera op bulb zet kan die zolang blijven openstaan als je wil als je dan een tweede keer drukt gaat de sluiter dicht voor nacht opnames is dit echt een practisch dingetje en niet overdreven duur heb dat van mij via ebay gekocht in hongkong +-15€ het is wel een week onderweg maar nergens zo goedkoop.
      Canon 400D / Canon EFS 18-55 kitlens / Canon EF 75-300mm F4-5.6III USM / Canon 50mm F1.8 / Canon Speedlite 580 EX / Canon RC1 Remote Control / 4gb Sandisk Ultra II Cf Card

      Comment


      • #4
        Re: afstandsbediening RC-1

        Oorspronkelijk geplaatst door stefver Bekijk bericht
        als je de camera op bulb zet kan die zolang blijven openstaan als je wil als je dan een tweede keer drukt gaat de sluiter dicht voor nacht opnames is dit echt een practisch dingetje en niet overdreven duur heb dat van mij via ebay gekocht in hongkong +-15€ het is wel een week onderweg maar nergens zo goedkoop.
        dikke merci voor de info, nu ben ik zeker dat dit werkt.

        Comment


        • #5
          Re: afstandsbediening RC-1

          merk op : dit gaat niet op alle camera's . op de 300D gaat dit niet (heeft standaard geen bulb)
          www.Klikkerdeklik.be
          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

          Comment


          • #6
            Re: afstandsbediening RC-1

            Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
            merk op : dit gaat niet op alle camera's . op de 300D gaat dit niet (heeft standaard geen bulb)
            Heb net de 400d besteld en ga de rc-1 voor die gebruiken.

            Comment


            • #7
              Re: afstandsbediening RC-1

              bij de 350d gaat het al zeker en bij de 400d ook dat weet ik over de andere toestellen kan ik geen garantie geven
              Canon 400D / Canon EFS 18-55 kitlens / Canon EF 75-300mm F4-5.6III USM / Canon 50mm F1.8 / Canon Speedlite 580 EX / Canon RC1 Remote Control / 4gb Sandisk Ultra II Cf Card

              Comment


              • #8
                Re: afstandsbediening RC-1

                Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
                merk op : dit gaat niet op alle camera's . op de 300D gaat dit niet (heeft standaard geen bulb)
                Idd. voor de 300D is het de RC-5, maar dat de 300 standaard geen bulbstand heeft
                EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                debruri.be

                Comment

                Working...
                X