|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
koop maar gerust blindelings bij die man
, maar je zal nog ff geduld moeten hebben want hij is met verlof dacht ik.ik heb reeds 2 lenzen gekocht bij hem, een crumpler tas en een CF'ke, en geen enkele keer problemen gehad.
||||
|
heb al meersmaal bij corne gekocht
no problem zeeeeeeeeeeeeeeer goede service ik had de 17-35 en de 18-200 bij hem besteld en wou dit voor de 10e hebben, nu blijkt de 17-35 ff uit stock te zijn (niet corne zijn fout maar is iets van nikon) de 18-200 had hij al binnen dus heeft hij me deze "gratis" naar mij gezonden via UPS en ik betaal als hij er is. wat vandaag dus is. en ik schrijf hem sewes zijn geld over. |
|
||||
|
corné ??? nooit van gehoord
|
Prima service. Ook na verkoop.
Alleen de service van Etbass valt wat tegen. Mijn 1D Mark II in na 6 weken nog steeds in herstelling. Corné zal de herstelling proberen in een stroomversnelling te steken. Zodat ik hem kan meenemen met vakantie. Ben benieuwd of dit lukt.
|
|
|||||
|
Perfecte service, snelle afhandeling en 't is nooit teveel als je een mailtje stuurt met een vraag
||||
|
eenvoudig :
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ISO-vraagje... | Petertje | Camera's | 16 | 17 mei 2005 11:57 |
| Canon 300d tips | elo | Camera's | 19 | 3 december 2004 23:23 |
| Ghislenghien-Verslag van een emotionele namiddag | Stef | Chit Chat - Archief | 27 | 4 augustus 2004 13:45 |
| Forum-vervuiling #*$!^( | Rien Willems | Algemeen | 16 | 11 maart 2003 08:35 |
| ik kan niet kiezen uit 3 modellen | Bobtje Blues | Camera's | 18 | 14 juni 2002 09:26 |
![]() |