Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 29 van 29

Standaard Re: (web)winkel advies !

Van ongeveer half de jaren 1970 ga ik naar Grobet in Antwerpen. Altijd goede service gehad....en is meestal de goedkoopste.
    een Nikon D700 en de nodige hulpmiddelen om foto's te maken!
    http://www.flickriver.com/photos/aje...r-interesting/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudy M. Bekijk bericht
    Kijk hé, Je rijdt van Brussel naar Antwerpen over de A12... Aan de Ikea vind je Saturn je gaat daar je licht eens opsteken, vandaar rij je naast het viaduct richting Antwerpen en net voor de afslag Hoboken stap je Foto Rubens (Studio 73) binnen met hetzelfde doel

Dan rij je verder naast het viaduct en in de buurt van de VW garage passeer je even langs Camera Express (moet ik eens dringend gaan bezoeken, ben er nog nooit geweest )

Je rijdt dan eventjes verder om aan de verkeerslichten de andere kant van de zijbaan te nemen (aan Permeke) en rijdt terug tot aan Cool Blue (Digicamshop e.a.).

Daar buitengekomen vergelijk je al je informatie en als je een besluit genomen hebt rij je tot aan de eerste verkeerslichten waar je weer richting Saturn kan rijden... Over shoppen gesproken

BTW je komt eerst nog Alternate tegen waar je niet alleen computer hardware vindt maar ook foto materiaal... soms aan héél scherpe prijzen
    enige bedenking hierbij ... tegen dat je overal rondgereden hebt ben je u profijt kwijt aan de opgebruikte brandstof
    Heb zelf naar Nikon gebeld ivm garantie en toestellen die voor andere markten zijn ... idd Nikon Europe geeft enkel garantie op de toestellen voor de europese markt al de andere ... euh ... jah, joost mag het weten.
    Hoe kun je nu makkelijk weten of het een europees toestel is ... je kijkt in de verpakking of er een garantiebewijs (of certificaat) in zit dat spreekt op europa ... indien dit niet het geval is koop het toestel dan niet en kijk ergens anders ...
    Lenzen zijn blijkbaar een ander geval en is wereldwijd dezelfde garantie.
    Toch wel slimme gasten daar bij Nikon
    Clueless ...

Jeej, dank jullie wel voor de vele antwoorden!

Mits ik ook meer een face-2-face persoon ben voor het soort zaken zoals lenzen of toestellen ga ik me maar eens wagen aan een bezoekje bij Rubens denk ik..

I'll keep you posted!

Gert.

als je dan toch aan het rijden bent kan je na camera expres ook je wagen aan de park en ride achterlaten en rij je naar 't stad met de tram 6 vanaf twee halten verder kan je overstappen op hetzelfde perron op tram 2 en dan stap je af aan de Meir, achter de hoek heb je Grobet. Wat zijn wij toch bedorven in Antwerpen. Van bij mij thuis kan ik de genoemde winkels allemaal aan doen, per fiets, met een ronde van ongeveer een uur en half. Ik zal wel een dag weg zijn want als die allemaal hun uitleg doen ben ik wel zoet
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten