Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tamron 28-75

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tamron 28-75

    Heeft iemand ervanring met deze lens op een Canon 20d ?
    Last edited by Bart & Ruifje; 10 februari 2005, 20:53.

  • #2
    Re: tamron 28-75

    ja, doe ook eens search ivm ervaringen met deze lens. zal mijn klassiek verhaaltje nog eens bovenhalen : heb lens indertijd verkocht samen met mijn 10D, 20D gekocht en na 2 weken al ZO veel spijt dat ik die Tamron niet meer had, dat ik 'm opnieuw heb gekocht. Is mijn nr1 lens! (naast mijn 17-40...)
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

    Comment


    • #3
      Re: tamron 28-75

      Veel gestelde vraag en mijn standaard antwoord is vrijwel alle foto's op mijn site (zie onder) zijn met dit objektief gemaakt.
      Komt bijna niet meer van mijn camera af.

      groeten

      Comment


      • #4
        Re: tamron 28-75

        Mooie site Robbert
        Mijn Foto's

        Comment


        • #5
          Re: tamron 28-75

          Ik heb net de 17-35 Di besteld, staat momenteel voor superprijs van €359
          Ben es benieuwd
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: tamron 28-75

            Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
            Ik heb net de 17-35 Di besteld, staat momenteel voor superprijs van €359
            Ben es benieuwd
            Dat is wel een heel goede prijs
            En waar mag dat dan wel zijn?

            EDIT: lol, heb ze hier net gevonden, blijkbaar is ze alweer gezakt in prijs want gisteren stond ze daar nog aan 399 euro.
            Als alles goed zit ontvang ik morgen of maandag mijn 28-75 die ik daar ook heb besteld
            Last edited by domibal; 10 februari 2005, 23:22.
            Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
            Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

            Comment


            • #7
              Re: tamron 28-75

              Yep Domnibal ! Je hebt de site in kwestie gevonden ...hopelijk heb ik hem begin volgende week !
              Hopelijk kloppen de zeer goede recensies...
              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

              Comment


              • #8
                Re: tamron 28-75

                Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                Yep Domnibal ! Je hebt de site in kwestie gevonden ...hopelijk heb ik hem begin volgende week !
                Hopelijk kloppen de zeer goede recensies...
                Verdorie Haai, ik vrees dat we beiden net die actie met gratis tamron rugzak gemist hebben, wat momenteel geldt voor iedere bestelling.
                Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                Comment


                • #9
                  Re: tamron 28-75

                  Miljaar
                  Ik ga es vlug een meelke sturen sé, dat ze hem d'r maar bij doen !
                  (wie nie waagt nie wint hé )
                  Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                  Comment


                  • #10
                    Re: tamron 28-75

                    En heren?
                    tevreden over de lens én over de afhandeling door de verkoper?
                    Ik zit namelijk ook in de markt voor deze lens
                    Patrick
                    ---------------------------------------------------------------------------------
                    Een expert is iemand die op een bepaald gebied alle fouten al een keer gemaakt heeft
                    Canon 20D/Sigma 18-55/ 28-75 F2.8/Canon 70-200 L F4/Sigma 170-500/ Canon 550 EX

                    Comment


                    • #11
                      Re: tamron 28-75

                      Ik deze lens ook daar besteld gisteren.
                      Benieuwd hoelang het zal duren vooraleer ik ze ontvang.
                      Zoiezo zit je al met de internationale overschrijving naar Duitsland, die lang schijnt te duren ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: tamron 28-75

                        Ik heb ze zaterdag ook gekocht en de eerste indrukken zijn zeer positief .
                        De 28-75 wel te verstaan.
                        Groetjes
                        http://www.vehe.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: tamron 28-75

                          De 28-75 maandag aangekomen en de eerste testen zijn wel bevredigend.
                          Geen verrassingen, bruikbaar vol open en vanaf F4 zeer scherp.
                          Dat de lente maar snel begint, dat ik ze eens serieus kan uitlaten
                          Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                          Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                          Comment


                          • #14
                            Re: tamron 28-75

                            Oorspronkelijk geplaatst door dieter
                            Zoiezo zit je al met de internationale overschrijving naar Duitsland, die lang schijnt te duren ...
                            Het kan tot 5 werkdagen duren, om het geld over te schrijven naar het buitenland. Dat heb ik ook al een paar keer gemerkt. Volgens mij doen ze dat geld te voet naar Nederland of Duitsland .
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: tamron 28-75

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                              Het kan tot 5 werkdagen duren, om het geld over te schrijven naar het buitenland. Dat heb ik ook al een paar keer gemerkt. Volgens mij doen ze dat geld te voet naar Nederland of Duitsland .
                              Ja, ik heb dat ook al gedacht.
                              En dat is altijd zo, vandaag iets bestellen betekent in het beste geval 8 dagen later in uw brievenbus en als er een weekend tussen zit wordt dat al 10 dagen.
                              Mijnen tamron vrijdag besteld en 10 dagen later - maandag dus, geleverd
                              Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                              Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                              Comment

                              Working...
                              X