Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 24-70 laten vallen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 24-70 laten vallen

    Hey allemaal,

    Ik heb daarnet men 24-70 laten vallen en nu is de zoomring enorm stroef. Iemand dit al voorgehad en een idee hoeveel me dit zou kosten?

    grtz

  • #2
    Re: Nikon 24-70 laten vallen

    Oorspronkelijk geplaatst door Kjelldb Bekijk bericht
    .... Iemand dit al voorgehad en een idee hoeveel me dit zou kosten?
    nee...we kunnen van uit onze stoel toch niet zien wat er zoal stuk is.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 24-70 laten vallen

      vrees min 300 euro! maar kan veel meer zijn ook.

      klik
      klik2

      als je kijk op eeste link kom je op T uit, en 2de link is prijs: niveau 1 is niet van toepassing, dus enkel bij 2 of 3 en 3 is de minst fijne
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 24-70 laten vallen

        Tnx! Morgen eens binnensteken dan

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 24-70 laten vallen

          Oorspronkelijk geplaatst door Kjelldb Bekijk bericht
          Hey allemaal,

          Ik heb daarnet men 24-70 laten vallen en nu is de zoomring enorm stroef. Iemand dit al voorgehad en een idee hoeveel me dit zou kosten?

          grtz
          heeft me een paar jaar geleden 773€ gekost... maar de schroefdraad, filterhouder was ook beschadigd



          Échange de la bague porte filtre / Filter houder vervangen

          Échange du mécanisme zooming / Zoom mechanisme vervangen

          Remise en état du mechanisme zooming / Herstelling van de zoom mechanisme

          Etalonnage Reglage / Afregelen van parameters

          Verifications toutes fonctions / Algemeen nazicht
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Nikon 24-70 laten vallen

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            heeft me een paar jaar geleden 773€ gekost... maar de schroefdraad, filterhouder was ook beschadigd
            Binnen gestoken bij A&C. Hopelijk valt de prijs nog beetje mee. Zal er wel enkele weken op moeten wachten
            Nog maar eens bewezen, lomp zijn is duur!

            Comment


            • #7
              Re: Nikon 24-70 laten vallen

              Reken maar op een flink bedrag,ik heb de mijne ook eens laten vallen kostenplaatje bijna 800€

              Comment


              • #8
                Re: Nikon 24-70 laten vallen

                Ik heb een paar weken terug mijn 100-400 laten vallen. Daarna zoomde hij ook heel stroef.

                Binnengedaan voor reparatie. Onderdelen kostten slechts 225, maar meer als 400 euro werkuren, btw etc ... Kwam in totaal op 824.33 euro !
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon 24-70 laten vallen

                  Ik heb de mijne ook laten vallen, ga die vanavond uit mekaar halen... met behulp van Youtube, wish me luck...
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon 24-70 laten vallen

                    Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                    Ik heb een paar weken terug mijn 100-400 laten vallen. Daarna zoomde hij ook heel stroef.

                    Binnengedaan voor reparatie. Onderdelen kostten slechts 225, maar meer als 400 euro werkuren, btw etc ... Kwam in totaal op 824.33 euro !
                    Je kan bijna beter een nieuwe kopen .

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                      Ik heb de mijne ook laten vallen, ga die vanavond uit mekaar halen... met behulp van Youtube, wish me luck...
                      I wish you a lot of luck!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon 24-70 laten vallen

                        Ik ben bezig dank u en het gaat lukken !!!! Alleen heb ik een tiiiipje superglue nodig en die heb ik nu niet in huissss , wachten tot morgen dus
                        maar ik ben zo opgetogen !! OMGGGGGGGGGGGG.
                        Hij moet aan de achterkant open, kant van de body, moeilijkste kant denk ik met al die microchipachtige dingen... Open is hij, nu nog in elkaar steken.
                        Tomorrow...
                        facebook
                        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                          Ik ben bezig dank u en het gaat lukken !!!! Alleen heb ik een tiiiipje superglue nodig en die heb ik nu niet in huissss , wachten tot morgen dus
                          maar ik ben zo opgetogen !! OMGGGGGGGGGGGG.
                          Hij moet aan de achterkant open, kant van de body, moeilijkste kant denk ik met al die microchipachtige dingen... Open is hij, nu nog in elkaar steken.
                          Tomorrow...
                          Best wel spannend eigenlijk wat ging er niet meer na de val?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon 24-70 laten vallen

                            Mijn 24-70 heeft een paar jaar geleden een keer kennis gemaakt met de Brugse kasseien, zoomring ging toen ook stroef. Kostprijs 479€. Ook via A&C.

                            Mijn oprechte deelneming.
                            Nikon.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon 24-70 laten vallen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kjelldb Bekijk bericht
                              Best wel spannend eigenlijk wat ging er niet meer na de val?
                              Heb topic geopend in chit chat omdat dit eigenlijk jouw topic is he.
                              Ik kon niet meer zoomen, van 10mm tot 14 ging nog en van 14 tot 20 niet meer... Der is één stukje binnenin afgebroken mààr dat komt in orde...
                              Staat klaar om perfect terug dichtgemaakt te worden na het kleven.
                              facebook
                              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                              Comment

                              Working...
                              X