Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugge Fandag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brugge Fandag

    Mischien willen jullie hier wel even jullie mening geven , ik ga naar de Brugge Fandag welke lens neem ik mee .

    Canon 17-55mm F2.8
    Canon 70-200mm F2.8

    Of toch beter beide meenemen dan betekent dit natuurlijk dat ook de Monopod mee moet , er zal daar behoorlijk wat volk zijn met het goede weer en zou het liever bij 1 lens houden .

    Mvg
    Kathleen

  • #2
    Re: Brugge Fandag

    beide. waarom monopod?
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Brugge Fandag

      Ik zou de 70-200 meenemen. Met de 17-55 ga je te dichtbij moeten komen en zullen de gefotografeerden de neiging hebben om recht in de lens te kijken, waardoor het spontane weg is.
      Ik zie ook niet in waarom je een monopod zou meenemen .
      Mvrgr.

      Comment


      • #4
        Re: Brugge Fandag

        Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
        Ik zou de 70-200 meenemen. Met de 17-55 ga je te dichtbij moeten komen en zullen de gefotografeerden de neiging hebben om recht in de lens te kijken, waardoor het spontane weg is.
        Ik zie ook niet in waarom je een monopod zou meenemen .
        Mvrgr.
        Waarom zou men niet in de lens mogen kijken? De mooiste portretten die ik ken zijn foto's van mensen die niet spontaan en geposeerd in de lens kijken.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Brugge Fandag

          Als vrouw is de 70-200mm behoorlijk zwaar om uit de hand te trekken , daarom dat ik dacht om de Monopod mee te nemen

          Mvg
          Kathleen

          Comment


          • #6
            Re: Brugge Fandag

            als je al problemen hebt met het gewicht van je materiaal, ga je toch niet ook nog met statieven sleuren.
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #7
              Re: Brugge Fandag

              wat weegt zoon ding 1kg
              sony a580 minolta macro 50mm 2.8 minolta 28-85 sigma 50 -500 sony 28-105met wild angele lens +macro(stablitz) sony hvl-f42am tamron 90mm macro

              Comment


              • #8
                Re: Brugge Fandag

                Lens weegt 1,340kg + Canon 7D met batterijgrip zit ik rond de 3kg dus Sorry als dit voor mij vrij veel is om uit de hand te schieten een ganse dag .
                Een Monopod dient dan ook om het gewicht gedeeltelijk op te vangen .

                Mvg
                Kathleen

                Comment


                • #9
                  Re: Brugge Fandag

                  bg eraf laten kan al helpen. ik zou dan je 17-55 nemen. een witte lens op een mono pot valt ook redelijk op, plus dat er wss veel volk zal zijn dus weinig ruimte.
                  tenzij je natuurlijk gewoon aan de zijlijn gaat fotograferen.
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                  Comment

                  Working...
                  X