Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

auto met welke lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • auto met welke lens

    tis met kitlens wel wat raar aan de hand ,maar is maar kitlens dus gewoon een probreer lens ,nu is de vraag ik wil auto van op straat trekken (parking )rijdende dus echt tele moet niet zijn denk zelf iets in 100mm ,maar wel een hoog F getal denk ik wil rond de 500euro geven ,voor men opdracht

  • #2
    Re: auto met welke lens

    denk ik niet verstaan nochtans ik vele malen gelezen hebben deze post, maar ja misschien eens leestekens leren gebruiken en jezelf iets duidelijker uitdrukken zodat ik begrijpen wat je wil en dan kan ik je helpen misschien

    Comment


    • #3
      Re: auto met welke lens

      Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
      denk ik niet verstaan nochtans ik vele malen gelezen hebben deze post, maar ja misschien eens leestekens leren gebruiken en jezelf iets duidelijker uitdrukken zodat ik begrijpen wat je wil en dan kan ik je helpen misschien
      Er staan toch een paar komma's, is dat niet meer voldoende tegenwoordig?
      Het is anders ook wel handig om te vermelden met welk merk van camera je trekt.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: auto met welke lens

        Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
        Er staan toch een paar komma's, is dat niet meer voldoende tegenwoordig?
        dat krulletje met puntje eronder juist voor je clowntje wat is dat

        Comment


        • #5
          Re: auto met welke lens

          a wel een canon 350 d eos .Welke lens voor auto te fotograferen die beweegt. wel straat dus je staat veel dichter op paar meters .moelijk is toch niet of ben ik een andre taal aan spreken .

          Comment


          • #6
            Re: auto met welke lens

            * zucht *
            EDIT: Desondanks wil ik mijn goeie wil tonen, althans toch gedeeltelijk:
            jij niet moet gebruik in de 100mm ik denk. ik denk jij moetn blijf onder 70 (ongeveer) 18-70 tele is wat ik denken zijn de goede lens voor u. ook veel oefenen jij moet om trekken goede foto en ook om goede zin...
            (Ach ja, laat dat laatste ook maar...)
            Last edited by Larah&Bo; 26 oktober 2006, 17:46.

            Comment


            • #7
              Re: auto met welke lens

              en wat geeft u de indruk dat dit met de kitlens niet zou gaan ?

              gewoon een poging van mij om er proberen achter te komen wat je nodig hebt
              ---
              darix
              afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
              D70s

              Comment


              • #8
                Re: auto met welke lens

                a wel van zoom is men kit lens goed .maar oer traag ik moet soms 4keer de onstspanner half in drukken en dan nog soms gewoon niet willen .
                gewoon een lens voor auto die bewegen snapt nu nog niet .ik zal van weekend maar eens deftig typen ,wat nu lukt lijk niet goed zijne juist thui

                Comment


                • #9
                  Re: auto met welke lens

                  dan moet je eens proberen scherpstellen op iets dat contrast heeft, en niet op een stuk van de auto dat overal dezelfde kleur of uitzicht heeft... je camera zal dan normaal wel beter scherpstellen. voor een bewegende auto, zet je AF op AI SERVO, dan blijft hij continu scherpstellen, dit zou perfect moeten lukken met je kitlens
                  en antony, probeer eens gewoon AN te typen, of toch iets dat in de buurt komt, want ik snap je posts niet echt van de eerste keer en ik denk niet dat ik alleen ben
                  5DmkIII en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: auto met welke lens

                    Oorspronkelijk geplaatst door antony Bekijk bericht
                    a wel van zoom is men kit lens goed .maar oer traag ik moet soms 4keer de onstspanner half in drukken en dan nog soms gewoon niet willen .
                    gewoon een lens voor auto die bewegen snapt nu nog niet .ik zal van weekend maar eens deftig typen ,wat nu lukt lijk niet goed zijne juist thui
                    te diep in het glas gekeken mischien
                    bd0379be

                    Comment


                    • #11
                      Re: auto met welke lens

                      Pfff, volgens mij een lastige discussie, blijkbaar gaat het fotograveren net zo moeilijk als het typen.
                      Maar Athony, stuur eens een fotootje, mss kunnen we dan zien wat je bedoeld

                      'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                      Comment


                      • #12
                        Re: auto met welke lens

                        Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
                        fotograveren net zo moeilijk als het typen.
                        Daar heb je volkomen gelijk in.
                        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                        Comment


                        • #13
                          Re: auto met welke lens

                          bedoeld die jonge eigenlijk nu wat vraag hij stell waar moet wij antwoord op vinde of verkeerd ik voor heb

                          Ik begin het blijkbaar te leren, zo'n sms-taaltje.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #14
                            Re: auto met welke lens

                            ff gdld ebbe m mensn hé !!!
                            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                            Comment


                            • #15
                              Re: auto met welke lens

                              Mogen mensen al geen problemen meer hebben met taal?
                              Proficiat allemaal!
                              Nikon D70s, Nikkor 18-70mm, Sigma 70-300mm, SB-600

                              Comment

                              Working...
                              X