Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

advies nodig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • advies nodig

    Ik heb een telezoom 70-300mm vr nikkor, een supergroothoek 11-16mm tokina en een nikkor kitlens 18-55mm.

    Nu ben ik eigelijk best tevreden over de 18-55mm kitlens maar zou toch graag een beter objectief hebben.
    Een objectief die goed gebouwd is en beteren kwaliteit heeft dan mijn 18-55mm kitlens.
    Ik ben student fotografie, hoef mijn geld er nog niet mee te verdienen dus aub geen lens advies van boven de 1100 euro's. liefst daaronder
    Het is de bedoeling dat het een standaardzoom objectief word die veel gebruikt kan worden naast mijn tele en supergroothoek.


    Welke ik zelf al had gezien:

    16-85mm nikkor
    17-55mm nikkor

    ps: Gaat gebruikt worden op een d90 of d300.

    bedankt alvast.
    Last edited by Maissan; 2 augustus 2009, 10:14.

  • #2
    Re: advies nodig !

    Door de €1100 valt de 17-55 af, maar je zou eens kunnen kijken naar een Tamron 17-50 2.8.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: advies nodig !

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Door de €1100 valt de 17-55 af, maar je zou eens kunnen kijken naar een Tamron 17-50 2.8.
      17-55mm is 1055 maar zal ook even kijken naar de tamron.

      Comment


      • #4
        Re: advies nodig !

        Tamron is idd het overwegen waard. Ik heb deze lens zelf en gebruik ze op een D300 en met een zeer goed resultaat. Ok ze voelt plastiek aan maar ze is wel heel scherp.

        Comment


        • #5
          Re: advies nodig !

          Wil je veel geld uit geven: Nikkor 17-55 2.8 VR
          Wil je niet zoveel geld uitgeven: Tamron 17-50 2.8
          Last edited by Franciskine; 1 augustus 2009, 22:00.

          Comment


          • #6
            Re: advies nodig !

            effe terug ontopic: