Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17-70 f2,8-4 sigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 17-70 f2,8-4 sigma

    Hallo allemaal,

    Heeft iemand ervaring met de Sigma lens 17-70 f2,8 4 DC Macro OS HSM?
    Ik wil hem gaan gebruiken op een Sony a700.
    Ik wil vooral weten of de foto's scherp worden en de kleurweergave een beetje overeenkomt.

    Graag jullie reactie zowel positief als negatief en als jullie een altenatief hebben a=dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

    Gr.
    Alpha7

  • #2
    Re: 17-70 f2,8-4 sigma

    Sigma lijkt met deze lens een echte winner geslagen te hebben!

    Ben deze lens al enkele weken in het oog aan het houden...Sigma heeft zoveel (korte) zoomlenzen dat je op de duur niet meer zou weten welke nu de goeie zijn (wat scherpte betreft althans)...maar deze lijkt er wel eens eentje te zijn!


    At the end of 2009 Sigma decided to refresh their 17-70 mm lens. A lot of features have been changed. Firstly we got image stabilization and an ultrasonic autofocus motor HSM (in the previous model it was available only in the Nikon mount version). The parameters also changed slightly. Read more >>> ...


    Veel plezier ermee!

    Comment


    • #3
      Re: 17-70 f2,8-4 sigma

      ik heb de 24-70 gekocht 2.8
      verlopig vind ik het een super lens bangelijk scherp en is snel voor scherp te stellen
      ben er content van

      pedro

      Comment


      • #4
        Re: 17-70 f2,8-4 sigma

        Is al een topic over deze lens , zoekfunctie van BD eens gebruiken dan ga je al veel reacties terug vinden op sommige vragen die je hebt

        Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
        Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

        Comment


        • #5
          Re: 17-70 f2,8-4 sigma

          Heb de versie zonder beeldstabilisatie. Is goede allroundlens die scherpe beelden oplevert op mijn 50D. Zou wel een 'manual override' waarderen voor de momenten dat de AF er een beetje naast zit, vb. bij minder licht.

          Comment

          Working...
          X