Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE DATUM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE DATUM

    Aangezien een aantal deelnemers vroeger wilden beginnen doen we het zo: we starten bij de parking in Kinderdijk rond 7.00. Ben je iets later dan komen we elkaar wellicht toch tegen. In ieder geval verzamelen we om 9.00 bij de parking om de SD gezamenlijk te beginnen.





    Deze SD wordt de komende weken nog verder gespecificeerd, de globale opzet is alvast als volgt:

    Met de schipper worden afspraken gemaakt voor een rondvaart. Afhankelijk van de beschikbare tijd wordt voor of na de rondvaart een deel van het gebied te voet verkend.

    Rond 12.00u verplaatsen wij ons via de Lekdijk naar Nieuwpoort. Daar parkeren wij twee uurtjes. In Nieuwpoort is ook een lunch voorzien.
    Daarna is de oversteek naar Schoonhoven (veerpont). Daar brengen we de rest van de middag door.

    De kosten van de dag inclusief parkeren, rondvaart en maaltijden zal tussen de 20 en 50 euro zijn. Naar aanleiding van de reacties probeer ik e.e.a. in te plannen bij de plaatselijke horeca.

    Inschrijven door middel van een PB. Graag heb de volgende gegevens:
    Naam, nickname bd, (eventueel) lidnummer, aantal personen en of je mee doet met de lunch en of avondeten.

    Deelnemers:
    Patricske
    Moot&Cat
    Wim.Vanmaele
    Aquariusjk
    cgzeseen
    mutley69
    mark w.
    Jeevanhoof
    Newfy
    Edje C
    Fotosdirk
    Last edited by Spanjaart; 7 oktober 2016, 20:28.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

    ik vrees dat het er die dag niet zal inzitten, Rob, jammer!

    (volgende keer beter...)
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #3
      Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

      voor mij gaat dit ook niet (22/10 zou wel gaan)

      Comment


      • #4
        Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

        lukt ook voor mij niet...iets anders gepland

        Comment


        • #5
          Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

          Bij interesse kun je nog inschrijven.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment


          • #6
            Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

            Inschrijving net verstuurd via PB
            http://markwijnants.zenfolio.com/
            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

            Comment


            • #7
              Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

              En ik heb ook een Pb gestuurd
              nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

              Comment


              • #8
                Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

                Vanuit Antwerpen kan ik nog wel enkele personen meenemen indien nodig.
                http://markwijnants.zenfolio.com/
                Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                Comment


                • #9
                  Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

                  Fotosdirk en EdjeC komen ook en willen vast vroeg beginnen om de zonsopgang in Kinderdijk vast te leggen. Dat idee spreekt mij ook aan. Aangezien we toch niet in heel grote getale komen is het misschien toch een goed idee om gewoon in Kinderdijk te beginnen. Wie tegen is mag mij altijd mailen.
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

                    Hallokes,

                    Idd, wij zullen er morgen ook zijn en reeds héél vroeg uit de veren.
                    Of we een mooie zonsopgang mogen aanschouwen dat valt nog af te wachten.
                    De wind zit niet geheel gunstig en de diverse voorspellingen liggen nog niet op één lijn maar ik heb er toch goede hoop in.
                    Ons motto is "als je niet speelt dan kan je ook niet winnen", en is de zon morgen toch wat later wakker dan genieten we wel van het ontwaken van het landschap .

                    Groetjes en tot morgen.
                    Edje C.
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

                      Waar en wanneer wordt er dan afgesproken? Ik kom uit Heist-op-den-Berg en kan eventueel ook nog iemand meenemen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

                        Ik ga proberen aan te komen ergens tussen 7u en 7u30.


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        http://markwijnants.zenfolio.com/
                        Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

                          Hoi,

                          wij, newvy en Jeevanhoof, gaan pas tegen negen uur komen.
                          Anders moeten we al om 5 uur het bed uit en dat is toch wat vroeg .

                          mvg
                          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

                            Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                            Fotosdirk en EdjeC komen ook en willen vast vroeg beginnen om de zonsopgang in Kinderdijk vast te leggen. Dat idee spreekt mij ook aan. Aangezien we toch niet in heel grote getale komen is het misschien toch een goed idee om gewoon in Kinderdijk te beginnen. Wie tegen is mag mij altijd mailen.
                            Goed idee en ik rijd met Edje en Fotosdirk mee. Afhankelijk van hun plannen kan het zijn dat ik 's avonds niet mee ga eten

                            Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                            Hallokes,

                            Idd, wij zullen er morgen ook zijn en reeds héél vroeg uit de veren.
                            Of we een mooie zonsopgang mogen aanschouwen dat valt nog af te wachten.
                            De wind zit niet geheel gunstig en de diverse voorspellingen liggen nog niet op één lijn maar ik heb er toch goede hoop in.
                            Ons motto is "als je niet speelt dan kan je ook niet winnen", en is de zon morgen toch wat later wakker dan genieten we wel van het ontwaken van het landschap .

                            Groetjes en tot morgen.
                            Edje C.
                            Edje ik zal op het afgesproken punt er zijn zoals afgesproken
                            http://www.photo-patricske.be
                            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zaterdag 8 oktober 2016 SD Kinderdijk, Nieuwpoort en Schoonhoven LET OP! NIEUWE D

                              Ik hoop van iets eerder daar te zijn - we zien mekaar dus zeker om 9uur.
                              groeten
                              Ivo

                              Comment

                              Working...
                              X