Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

!!! Afgelasting !!! Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • !!! Afgelasting !!! Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

    Opgelet
    Gezien het slechte weer dat wordt verwacht (storm en hevige neerslag)
    zal deze SD niet doorgaan







    Op de valreep organiseren we dit jaar nog een SD te Bokrijk ...
    BOKRIJK
    Winteravonden - start om 16u., einde om 21u.
    Vrijdag 27 december 2013




    De winteravonden te Bokrijk worden al een aantal jaren - met groot succes - georganiseerd.
    De avonden starten om 16u. en worden afgesloten om 21u.
    Tijdens deze avonden waan je je terug in de kindertijd van je (over)grootouders op onze nostalgische winterkermis met attracties van weleer.
    Je geniet met het hele gezin van foortheater, dans en muziek, bewondert een spectaculaire vuurshow en maakt een ritje op het reuzenrad of de rupsbaan.
    Uiteraard is het domein uitgedost met een extra-gezellige sfeerverlichting.




    Bokrijk ligt tussen Hasselt en Genk - langs de Hasseltsesteenweg (voor de GPS: Bokrijklaan 1 Genk).
    We verzamelen aan de hoofdingang aan de rotonde. Je kan dus best parkeren op Parking 1


    Toegangsprijzen:
    - Vanaf 12 jaar : €6 (excl. De sixties) - €10 (incl. De sixties)
    - Kinderen van 3 tot 12 jaar : €4 (excl. De sixties) - €4 (incl. De sixties)
    - Kinderen < 3 jaar : gratis
    - Bokrijkabonnees : gratis
    - Parking : €5



    Ieder zorgt zelf voor zijn/haar ticket(s) - er is geen groepstarief mogelijk.
    De extra toeslag voor de "sixties" is niet noodzakelijk, maar kan dat beslis je uiteraard zelf.
    Via deze link kan je je ticket(s) online bestellen.

    Warme hapjes en drank zijn verkrijgbaar in het domein (er is geen afsluitende gezamenlijke maaltijd voorzien).
    Omdat het grootste van de SD in de avond gebeurt is een statief of lichtsterk materiaal aanbevolen.

    Via deze link kan je het programmablad in pdf-formaat downloaden.

    Inschrijven kan door je naam, je eventuele BD-lidnummer en het aantal personen in dit topic op te geven. Carpoolen kan onderling afgesproken worden (reduceert ook de parkingkosten).

    We wensen je alvast een fijne Shooting Day in Bokrijk, de laatste SD van dit kalenderjaar.
    Op donderdag 2 januari 2014 is alweer de eerste SD van 2014 in Planckendael ...




    DEELNEMERS:
    1. Jaja (2) BD0001BE + BD1284BE + 1 cocker-spaniel
    2. Soeki Wan (1) BD1071BE
    3. Bachus1909 (1) BD0460BE
    4. Blackje (1) - afgezegd
    5. ...




    Last edited by jaja; 27 december 2013, 00:08. Reden: Afgelasting
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Uiteraard doe ik ook mee
    BD1071BE (1)
    Last edited by Soeki Wan; 11 december 2013, 12:22.
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

      Spijtig, zit dan aan zee. Zal er dus deze keer niet bij kunnen zijn.

      Veel succes ginder tussen dat massa volk. Heb vernomen van de edities van vorige jaren dat je over de koppen kunt lopen.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

        Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
        Spijtig, zit dan aan zee. Zal er dus deze keer niet bij kunnen zijn.

        Veel succes ginder tussen dat massa volk. Heb vernomen van de edities van vorige jaren dat je over de koppen kunt lopen.
        Inderdaad en dat maakt fotograferen heel moeilijk. Te veel volk.

        Ik ben verleden jaar geweest met familie.

        Pixelboy

        Comment


        • #5
          Re: Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

          Zal ook van de partij zijn.
          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

          BD0460BE

          Comment


          • #6
            Re: Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

            blackje(1)

            Comment


            • #7
              Re: Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

              IK kan er spijtig genoeg niet bij zijn wegens griep , het zal voor een volgende keer zijn.
              Mijn wensen voor 2014 :mooie fotomomenten !

              Comment


              • #8
                Re: Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

                Hallo Blackje,

                Jammer maar helaas ... Veel beterschap!
                En ook voor ju de allerbeste wensen voor 2014

                Jaja

                Oorspronkelijk geplaatst door blackje Bekijk bericht
                IK kan er spijtig genoeg niet bij zijn wegens griep , het zal voor een volgende keer zijn.
                Mijn wensen voor 2014 :mooie fotomomenten !
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Re: Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

                  Hallo,

                  Nu, met al die regen die voorspeld is moeten we het ook nog eens bekijken denk ik ...
                  Soeki Wan, Bachus1909? Wat denken jullie? 80% kans op regen ...

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    Eventueel morgen de knoop doorhakken en gezien de vele inschrijvingen toch maar afgelasten
                    Mvg,
                    SW
                    BD1071BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: !!! Afgelasting !!! Winteravonden te Bokrijk - vrijdag 27 december 2013

                      Jacques,

                      kom pas thuis van het jaarlijks Kerst ping pong tornooi (van KTTC Nijlen) en via mijn voicemail verneem ik dat de SD Bokrijk is afgelast.

                      Geen probleem en misschien toch de juiste beslissing gezien het slechte weer dat ze voorspellen.

                      PS. Het tornooi voor niet-aangesloten leden is gewonnen door Francis1950, jaja buiten foto's nemen kan hij ook nog ping pongen.

                      Groetjes en nog een goed Einde Jaarsfeesten en tot Planckendael.
                      Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                      Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                      BD0460BE

                      Comment


                      • #12
                        Bachus ik denk dat Francis liever hoort spreken van tafeltennis, en terecht. ;-)
                        Mvg,
                        SW
                        BD1071BE

                        Comment

                        Working...
                        X