Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie gaat mee naar Parijs??????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie gaat mee naar Parijs??????

    Heb met Neckermann contact gehad.
    Er kan gereserveerd worden aan volgende voorwaarden:
    vertrek 19 augustus
    terug 20 augustus
    prijs enkele rit € 10
    ik kan morgen reserveren doch deze reservering is bindend
    dus wie z'n naam opgeeft moet betalen ook als die niet gaat
    ik weet niet voor hoeveel personen er nog plaats is dus wie eerst komt, vertrekt eerst afhankelijk van het aantal plaatsen dat neckermann nog beschikbaar heeft.

    misschien is er niet voor iedereen die zich opgeeft plaats maar daar kan ik niets aan doen

    PS: gelieve je volledige naam op te geven de tickets moeten op naam geboekt worden, je nickname alleen daar kan ik dus niets mee aanvangen
    voor de duidelijkheid schrijf je in via PM aub, dus niet hier op het forum antwoorden

    Eerste namen:
    Linda hutsebaut en philippe pante (ikzelf dus en m'n wederhelft)
    Tomas Van Elst (sugar = gids)
    ***********en **********
    Bjorn Vanheyst en Tamara Kerckhofs (bjokke en madam)
    Frederic Decoster (Fred.)

    Voor hogergenoemde 8 personen heb ik vandaag een aanvraag geplaatst, er kan echter alleen nog vanuit Brussel met de thalys vertrokken worden. Gent Parijs bv is niet meer beschikbaar. Reden er vertrekken er meer vanuit Brussel. Gaat iedereen daarmee akkoord? De extra kosten om in Brussel te geraken komen er dan wel bij.
    Wanneer ik weet met hoeveel we kunnen vertrekken, wordt er uitgekeken naar een hotel met ontbijt aan schappelijke prijs
    Last edited by zunoel; 18 april 2018, 15:11.

  • #2
    Re: wie gaat mee naar Parijs??????

    Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
    Heb met Neckermann contact gehad.
    Er kan gereserveerd worden aan volgende voorwaarden:
    vertrek 19 augustus
    terug 20 augustus
    prijs enkele rit € 10
    ik kan morgen reserveren doch deze reservering is bindend
    dus wie z'n naam opgeeft moet betalen ook als die niet gaat
    ik weet niet voor hoeveel personen er nog plaats is dus wie eerst komt, vertrekt eerst afhankelijk van het aantal plaatsen dat neckermann nog beschikbaar heeft.

    misschien is er niet voor iedereen die zich opgeeft plaats maar daar kan ik niets aan doen

    PS: gelieve je volledige naam op te geven de tickets moeten op naam geboekt worden, je nickname alleen daar kan ik dus niets mee aanvangen
    voor de duidelijkheid schrijf je in via PM aub, dus niet hier op het forum antwoorden

    Eerste namen:
    Linda hutsebaut en philippe pante (ikzelf dus en m'n wederhelft)
    Tomas Van Elst
    Wanneer ik weet met hoeveel we kunnen vertrekken, wordt er uitgekeken naar een hotel met ontbijt aan schappelijke prijs

    Comment


    • #3
      Re: wie gaat mee naar Parijs??????

      Bjokke en Tammie zullen ook van de partij zijn

      Comment


      • #4
        Re: wie gaat mee naar Parijs??????

        Kan je er ook een hotel bij nemen? En wat is de prijs hiervoor?
        Of doet niemand dat hier?

        En de rit terug kost deze ook € 10 of ?
        Canon EOS 5D met 3KG glas
        https://reisforum.net

        Comment


        • #5
          Re: wie gaat mee naar Parijs??????

          Oorspronkelijk geplaatst door Fred.
          Kan je er ook een hotel bij nemen? En wat is de prijs hiervoor?
          Of doet niemand dat hier?

          En de rit terug kost deze ook € 10 of ?
          goed lezen aub, ik zorg voor een hotel met ontbijt maar dit kan pas wanneer ik weet met hoeveel we kunnen vertrekken en dat kan ik pas morgen weten
          ter verduidelijking stel ik heb morgen 15 personen dan zou het kunnen dat neckermann mij zegt slechts plaatst te hebben voor 12.
          Dan zijn het de eerste 12 genoteerden die vertrekken.
          er staat ook duidelijk dat het enkele reis is voor 10 € dus heen en terug € 20
          als je mee wil verwacht ik vanavond een pm, ik geef de eerste reservaties door morgenvroeg.
          groeten Linda

          Comment


          • #6
            Re: wie gaat mee naar Parijs??????

            Simpel hotel Formule 1
            25€ per kamer
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

            Comment


            • #7
              Re: wie gaat mee naar Parijs??????

              Oorspronkelijk geplaatst door blazor
              Simpel hotel Formule 1
              25€ per kamer
              dat zal ik dan wel beslissen, andere vraag gaat gij mee? in dat geval een PM AUB
              groeten linda

              Comment


              • #8
                Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                Ik wil mee maar kom net van 3weken vakantie dna terug. Zou graag een prijs weten van hotel omdat we ook met 2personen zoduen zijn.
                Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                http://www.racenews.be

                Comment


                • #9
                  Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                  In orde voor mij dus

                  Toch al effe een beeld scheppen van wat we zouden kunnen doen

                  * Met een uurtje of twee wandelen kan je een groot deel van het centrum van Parijs afstappen. Met camera's duurt dat natuurlijk wel wat langer , ik denk dat dit makkelijk 6 u in beslag neemt
                  Met deze wandeling hebben we een aantal mooie scènes langs de scène (verschillende leuke bruggen), en hebben we ook meer dan 50% van de echte toeristische toppers in beeld gehad : de Notre Dame, het Louvre, de Arc de Triomph, Champs Elysées, Gare d'Orsay, Eifeltoren, Trocadero, Concorde, Hotel de Ville, ... Dit parcours ken ik als mijn binnenzak, het was twee avonden per week mijn vaste wandeling

                  * Wat ik zeker wil doen (nostalgie ) is la Défense. Deze moderne kantoorwijk is niet meer en niet minder dan een droom voor een fotograaf. Ik heb er 3 jaren gewerkt, en je kan er je echt uitleven met de camera. Héél La Défense afwandelen (met erg veel fotogenieke moderne kunst) is minstens 4 uur waard. In het week-end is het er vrij kalm

                  * Dan zijn er nog wat andere zaken die zeker de moeite lonen :
                  - Montmartre, maar dat is altijd vervelend druk
                  - Bibliothèque : vier prachtige moderne gebouwen (jaren 70)
                  - Versailles : wel al wat verder af, maar best wel leuk
                  - Charles de Gaulle : een prachtige luchthaven, een mooi voorbeeld van franse grootheid(swaanzin) , als ze niet verder instort tegen augustus , zou best wel kunnen dat je daar niet zoveel mag fotograferen, ook al weer een uur weg van Parijs (met de RER).
                  - Stade St Denis : het nieuwe Stade de France is een prachtig voetbalstadium, ook wat moderne kantoorgebouwen erom heen en vlak daarachter zit je echt in de banlieu, met zijn brandende auto's, baldadige jongeren (ik ga die schimmige wijken dus NIET in)
                  - Metrostations... Er zijn er enkele héééééééél mooie, zal wel effe nadenken zijn waar die juist waren, zowel typische Metro stationnetjes als moderne tempels onder de grond

                  Ik hoop dat dit jullie zint...


                  Het discussiepunt zal zijn wat we die éne avond doen : er zijn verschillende leuke sites 's nachts (Montmartre, omgeving Seine (Eifel, Trocadero, Louvre,...), La Défense) , het zal pas laat nacht worden (midden in de zomer), dus dat wordt kiezen

                  Transport in Parijs is erg eenvoudig met RER en Metro, toch zullen we ons er moeten voor behoeden niet te overmoedig te zijn en al te zwaar bepakt naar Parijs af te zakken, we gaan serieus wat km op onze teller hebben na dat week-end

                  sugar
                  "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                  http://supermasj.zenfolio.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                    @ Sugar: ik denk dat we ons geen betere gids kunnen indenken
                    Rol en ik zien er al naar uit, alvast bedankt voor je inzet, groetjes Rol en Dol
                    Last edited by Guest10; 10 juni 2006, 12:08.

                    Comment


                    • #11
                      Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                      Oorspronkelijk geplaatst door dolly
                      @ Sugar: ik denk dat we ons een betere gids kunnen indenken
                      Rol en ik zien er al naar uit, alvast bedankt voor je inzet, groetjes Rol en Dol

                      hallo :

                      @dolly : ik denk dat er een 'g'-tje ontbreekt
                      ... want zo slecht lijkt mij het programma niet te zijn


                      gtx
                      BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
                      It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

                      Comment


                      • #12
                        Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                        Oorspronkelijk geplaatst door internethuman
                        hallo :

                        @dolly : ik denk dat er een 'g'-tje ontbreekt
                        ... want zo slecht lijkt mij het programma niet te zijn


                        gtx
                        shame on me ga het onmiddellijk veranderen bedankt

                        Comment


                        • #13
                          Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                          Bon gisteren dus de definitieve aanvraag gedaan.
                          Vertrek aangevraagd rond 9 uur te Brussel op 19/8.
                          Terugkeer aangevraagd rond 19 uur te Parijs op 20/08.
                          Zodra ik de definitieve bevestiging ontvang van Neckermann post ik opnieuw

                          @ sugar, programma ziet er goed uit maar niet vergeten dat we ook nog ergens tijd moeten vinden om iets te eten hé man.

                          groeten linda

                          Comment


                          • #14
                            Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                            Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
                            @ sugar, programma ziet er goed uit maar niet vergeten dat we ook nog ergens tijd moeten vinden om iets te eten hé man.

                            ja eten is heel belangrijk en het moet voor mij niet persé stokbrood met kaas en wijn zijn

                            programma ziet er goed uit sugar

                            Comment


                            • #15
                              Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                              Hehe, ziet er goed uit
                              Ik kijk er al naar uit.
                              Canon EOS 5D met 3KG glas
                              https://reisforum.net

                              Comment

                              Working...
                              X