Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm dit forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje ivm dit forum

    Is het niet duidelijker wanneer de foto's van de SD's allemaal standaard de titel 'SD-album Plaats Naam' krijgen? vb. 'SD-album Den Bosch DEG'


  • #2
    Thanks Deg. Dit is helemaal zo geen slecht idee. Ik ben bezig een uitgebreide sticky voor dit forum aan het schrijven. Als een groot deel akkoord is om zo te werken wordt je voorstel opgenomen in de sticky.

    Greets,

    Tom Bombadil
    Canon 6D

    Comment


    • #3
      Mmm, zolang de plaats van de SD in het topic staat, lijkt het me geen probleem zelf een titel te verzinnen. In dit forum staan toch niet zoveel topics, dus de albums zijn gemakkelijk terug te vinden. Als iedereen dezelfde naam gebruikt, wordt het wel erg saai vind ik
      Meer foto's op Mukblog

      Comment


      • #4
        Mogen we nog een beetje vrijheid misschien????

        Sam greetzzzzzzz U
        -------------------------------------------
        Never apologize for showing feeling.
        When you do so, you apologize for the truth.
        -------------------------------------------
        Canon Stuff

        Comment


        • #5
          Mogen we nog een beetje vrijheid misschien????
          Het was maar een voorstelletje, kwestie van het overzichtelijk te houden. Maar anarchie is ook leuk. 't Is tenminste creatief.

          Comment


          • #6
            Hallo,
            nu er albums van 2 SD's op dit formum staan, wordt het nogal onoverzichtelijk.
            En het zijn er nog maar 2...
            Is het geen idee om onder het forum "Shooting days" sub-mappen (sub-forums) te maken van iedere SD
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Originally posted by Sammeke
              Mogen we nog een beetje vrijheid misschien????
              nee, in de rij, zit, af, koest, in de pas lopen


              mvg,
              Dieter

              Comment


              • #8
                Ik vind het juist leuk om de titels te lezen. Als je ziet wat ze allemaal uitvinden.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dama
                  Is het geen idee om onder het forum "Shooting days" sub-mappen (sub-forums) te maken van iedere SD
                  Ik denk dat het na 30 SD dan wel ietsjes onoverzichtelijk zal worden
                  http://www.vannecke.be
                  Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                  Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                  Comment


                  • #10
                    Sorry Wunjo, hier ben ik niet akkord met U. Ik denk dat het juist overzichtelijker zou worden als dit mogelijk is, één (sub)map per SD. Dan staat alles wat bij elkaar hoort toch beter bij elkaar.

                    Ik ben voor het voorstel van Dama (als het uitvoerbaar is voor de moderators)
                    Groetjes,
                    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                    Comment


                    • #11
                      Alle voorstellen i.v.m forumindeling enz. zijn uiteraard steeds meer dan welkom.
                      Wat de vraag over submappen per SD betreft, deze is in ieder geval genoteerd.
                      Wijzigingen op zeer korte termijn zullen er echter niet zijn. Het forum heeft pas een grote herorganisatie achter de rug, dus geef de nieuwe structuur een kans. Ze zal na verloop van tijd zeker geëvalueerd worden en indien nodig aangepast worden.
                      Indien andere vragen en voorstellen....=> SHOOT !

                      Groeten,
                      Tom "mod" Bombadil

                      Canon 6D

                      Comment


                      • #12
                        Hehe, tommod
                        Een map per SD vind ik niet zo'n gek idee hoor.
                        Lekker overzichtelijk en dan kan iedereen verder rare namen voor zijn album verzinnen
                        Meer foto's op Mukblog

                        Comment

                        Working...
                        X