Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Tribute to Mizz Bee

Standaard Tribute to Mizz Bee

Als tribute aan de lieftallige dames die in "mijn" studio op bezoek kwamen, en waarvan ik ook eens even tussendoor een foto kon knippen zal ik van elk van deze dames een foto posten...diegenen die ik niet even kon shooten : mijn excuses...als jullie dat willen zijn jullie vrij mij te contacteren !

Deze is dus van MiZzz Bee...heel in het begin een tikkeltje verlegen, maar snel uit haar schelpje gekregen, en dan krijg je deze foto's....

Bea, bedankt voor de prettige samenwerking, ik vind jou alvast een superbabe !

Stef

Standaard

Heel mooie foto prachtig soft, speciale compo en een heel spontane lach van je 'superbabe'.

Standaard

Naast moppen tappen kan 'blote billen' Stef ook hele mooie foto's maken

Enne met Miss Bee voor de lens kan het bijna niet missen
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Standaard

Heel mooi Stef, je illustreert hier mee ook gelijk dat wij (Tom en ik) nog veel meer met die motor en natuurlijk de modellen hadden kunnen doen. En nog heel veel dank voor je super enthousiaste en deskundige uitleg. Ik vond het heel fijn nu eens persoonlijk met je kennisgemaakt te hebben.

groetjes,

Jan

PS: de andere tribute mag ook zeker gezien worden. Toch wel raar dat ze allemaal hun vingers gaan opsteken tegen de fotografen. Dacht eerst dat het nog aan mij lag!

Standaard

Mooie sfeervolle foto
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Standaard

één woord: moooooooooooi
    zeg nou zelf, is ze geen natuurtalent?
    The surest sign that intelligent life exists somewhere else in the universe, is that they don't even TRY to contact us.

Standaard

Prachtig Stef Je moet gewoon zijn in studio's te werken
    Respect begint bij uzelve

Standaard

Mooi seg, heel mooi! Bij deze bewijs je weer dat je een pro bent in studiowerk!

Standaard

Stef,

Dit is een geweldige foto van een geweldige vrouw. Kan er verder niets meer aan toevoegen ben maar een leek die meegesleurd werd helemaal naar Belgie door haar vent

Standaard

Ben het volledig met de andere eens. 't Stja wat moet een leerling aan zijn meester vertellen ? Wat kan hij vertellen, niets, alleen dankbaar zijn.
    Prachtige foto maatje !

Standaard

Yep,erg mooi.Vol sfeer!!The touch of the master

Standaard

Hey Stef.

Wat super dat je deze foto geplaatst hebt. Je hebt er wat moois van gemaakt Ik heb net de foto van Triker en mij gezien, ook al zo geweldig mooi. Je kan er wat van, maar dat hoef je niet van mij te horen, dat wist je al
    Als ik nog eens foto's van mezelf wil, weet ik je te vinden

Liefs van Bea

Standaard

Stef

Soortgelijke discussies

1. bee
    Door willow in forum Fotodiscussie Extra
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 11 januari 2004, 16:13
  2. Tribute to Triker...
    Door FilMar in forum Shooting Days
    Reacties: 5